Білімділер поралы

Программалау – алгоритмнің формальді орындалу тәсілі. Алфавит. Программа синтаксисі. Арифметикалық амалдардың жазылу ережесі

Программалау – алгоритмнің формальді орындалу тәсілі. Алфавит. Программа синтаксисі. Арифметикалық амалдардың жазылу ережесі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Паскаль құрылымы бойынша білімді меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың ақпараттық – технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды программалық сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, практикалық жұмыс, бейнеәдіс, ойын элементтерін табу
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютерлер,
электронды оқулық.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Жаңа сабақ түсіндіру
ІV. Есептер шығару
V. Электронды оқулықпен тапсырма орындау
VI. Тест тапсырмасын орындау
VIІ. Сабақты бекіту
VIІІ. Бағалау

І. Ұйымдастыру бөлімі
Сынып оқушыларын түгелдеп, өз орындарына отырғызып сабақты бастау.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
№1 жұмыс дәптері
... дегеніміз – берілген... пайдаланып, қажетті...
... жүзеге асыратын... орындау ережесі

№2 жұмыс дәптері
Алгоритм...
1....
2....
3....
4....

№3 жұмыс дәптері
Алгоритмдік...... орындалатын..., амалдарды... және...
... арналған өз... кейбір... пайдаланатын...
мен... жүйесін айтады.

№4 жұмыс дәптері
Алгоритмдік...
1....
2....
3....
4....
5....
6....

ІІІ. Жаңа сабақ түсіндіру
Алгоритмдерді және алгоритмдік тілде құрылған амалдар тізбегін компьютерге түсінікті командалар мәтіні түрінде жазуға арналған жасанды тілдерді программалау тілдері деп атайды.
Турбо Паскаль программасының тақырыбын жазбай кетуге де болады, бірақ жалпы Паскаль тіліндегі кез келген программаның тақырыбы, одан кейін сипаттау бөлімі және begin және end сөздерімен қоршалған операторлар бөлімі болуы керек. Сипаттау бөлімі толық болған жағдайда, 7 бөліктен тұрады:
1. Программамен байланысатын кітапханалық модульдер атаулар тізімі (uses)
2. Белгілерді сипаттау (label)
3. Тұрақтыларды сипаттау (const)
4. Мәліметтер типін сипаттау (type)
5. Айнымалыларды сипаттау (var)
6. Процедураларды сипаттау (procedure)
7. Функцияларды сипаттау (function)
Прогамма синтаксисі:
Program - программаның аты;
label - белгілер бөлімі;
const - константалар бөлімі;
type - типтер бөлімі;
var - айнымалылар бөлімі;
procedure, function - процедуралар мен функциялар бөлімі;
Begin
операторлар бөлімі;
end
Тілдің алфавиті программаның элементтерін құрғанда қолдануға болатын символдар жиынынан тұрады. Оған әріптер, цифрлар және арнайы белгілер жатады.
Атаулар
Цифрлар
Айыру белгілері
Арнайы символдар

Арнайы символдарға арифметикалық амалдар да жатады. Олар қосу, азайту, бөлу, көбейту.
DIV – санды бөлгендегі бүтін бөлігі
Mod – санды бөлгендегі қалдығы
Логикалық амал белгілері: AND – және, OR - немесе, NOT – емес, XOR - арифметикалық немесе амалы, SHL - биттер тіркесін солға ығыстыру,
SHR - - биттер тіркесін оңға ығыстыру
Мысал: 11 DIV5 =2 123 DIV 4 =30 10 DIV 3= 3 17 DIV 5 = 3
10 Mod 5 =0 11 Mod 5 = 1 31 Mod 16 = 15
Үш санның қосындысын табу.
Program Sum;
Var a, b: integer; C, n: integer;
Begin
Readln (a, b, c);
N: = a+b+c;
Writeln (n); end.
ІV. Есептер шығару
1. 20 div 10 =2
2. 10 div 2 = 5
3. 18 div 3*5 = 1
4. 18 5 div 90 = 2
5. (45 + 5) mod 4/2 = 0
6. 35 div 12 + 45 mod 11 = 3
7. (17 +5) div 11 + 57 mod 24 = 11
8. (28 +12) div 12/4 - 14/2 mod 3

Өрнектерді программалау тілінде жазу.

1. 10a + 12b = 10*a + 12 * b
2. 22 a2 + 18 ab3 = 22 * a *a + 18 * a * b *b *b
3. (3*x*x + 4 * x * x *x * x)/ (10 *a*a + 5 *a*a) / (x*x + x*x*x )/ (18*a*a – 15 *a*a)
Программалау тілін құру
1. Ньютонның екінші заңын программалау
2. Бүтін А санының түбірін шығару
3. Нақты А және В сандарының квадраттарының қосындысын табу
4. Радиусы R – ге тең дөңгелектің ауданын табу

V. Электронды оқулықпен тапсырма орындау
VI. Тест тапсырмасын орындау
VIІ. Сабақты бекіту
1. Паскаль тілінде программа неше бөліктен тұрады?
2. DIV және MOD функциялары не үшін қолданылады?
3. Var операторының қызметі қандай?
4. Const операторының қызметі қандай?
5. Read операторының қызметі қандай?
6. Write операторының қызметі қандай?

VIІІ. Бағалау
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу және аралас программа құрып келу.

Айгелдиева Маржанкул Сарсенқызы
№70 Жанқожа батыр атындағы мектептің информатика пәні мұғалімі
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 232
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 231
Роботтар: 3
Ажибаева Жулдыз Сазанбаевна
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика