Білімділер поралы
загрузка...

Программа және оның құрылымы

Программа және оның құрылымы.
7 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға программа құрылымы, айнымалыларды, тұрақтыларды, белгілерді сипаттау және операторлар бөлімі туралы, сонымен қатар Паскаль тілінің қарапайым операторлары туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Паскаль тілінің қарапайым операторлары туралы түсінік қалыптастыра отырып оқушылардың мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып, алған білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: теориялық және практикалық сабақ

І. Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастырушылық сәт.
2. Үй жұмысын тексеру. Білімді өзектілеу.
Оқушылардың дәптерлері тексерілуге жиналып, 3 - 4 - тапсырмаларды орындау кезінде тексеріліп, кері қайтарылады.
Жаңа сабақты үйренудің алдында, өткен сабақтан сұрақтар қойылады (Әр дұрыс және толық жауапқа оқушыға жетон беріледі, жетон үшін қалай және қанша баға алатынын түсіндіріп өту қажет):
Сұрақтар:
1. Бағдарламалау тілі дегеніміз не?
2. Компиляция деген не?
3. Компилятордың жұмысын түсіндіріп беріңдер.
4. Free Pascal бағдарламалау тілінің алфавитін сипаттап беріңдер.
5. Free Pascal бағдарламалау тілінің терезесін сипаттап беріңдер.
3. Жаңа сабақ.
54 - беттегі 9 - параграфты «Программа және оның құрылымы» мәтінін оқыңдар.
4. Ақпаратпен жұмыс. Оқушылар берілген жеке парақта тапқан ақпараттың дұрыс немесе дұрыс еместігін белгілейді.
Ақпарат
1. Программа кодын тікелей жазуды бастау үшін оның құрылымын білу керек.
2. Паскаль тілінде программа үш бөлімнен тұрады.
3. Программа құрылымында VAR – процедуралар бөлімі.
4. Программа денесі – бұл операторлардың өзі.
5. Программа соңында міндетті түрде нүкте қойылады.
6. Program жазылмаса да программа жұмыс істей береді.
7. Write және Writeln мәтінді экранға енгізетін операторлар.
8. Компиляцияны қосу үшін F9 пернесін басу қажет.
9. Writeln меңзерді (курсорды) жаңа жолға ауыстыруға көмектеседі.
10. Бір бұйрықты екінші бұйрықтан айыру үшін арасына үтір қойылады.
5. Мәтінді пайдаланып сұрақтардың жауабын тап, ауызша жауап бер.
▪ Паскаль тілінде программа қандай бөлімдерден тұрады?
▪ Программа құрылымындағы сипаттау бөлімінде қандай операторлар бар?
▪ Программа қандай екі кілт сөздердің арасында болуы керек?
▪ End сөзінен кейінгі нүкте компиляторға қандай белгі береді?
▪ Program кілт сөзінен кейін не жазылады?
▪ Мәтінді экранға шығаратын операторларды атаңдар.
▪ Олардың айырмашылығы неде?
▪ Программаны компиляциялау дегеніміз не?
▪ Alt+F5 пернелер үйлесімі не үшін қажет?

Оқушылар дәптерлерін ашып, үй жұмысына қойылған бағаны көреді. Бағасына келісетінін немесе келіспейтінін айтады. 100% дұрыс орындаған оқушы жетон алады.

6. Оқулықтың 59 - бетін ашып, 10 - тапсырманы дәптерге орындаңдар.
Дәптерге тапсырманы 100% дұрыс орындаған оқушы жетон алады.

7. Практикалық жұмыс:
59 - беттегі берілген тәжірибелік жұмысты Паскаль программасын ашып орындаңдар. Программаның соңында Ctrl+F9 батырмаларын басып, қандай нәтижеге қол жеткізгендеріңді айтыңдар.

8. Сабақта үйренген жаңа сөздерді жазыңдар:
_____________________________________________________________________________

9. Үй тапсырмасы:
a. Мәтінді пайдаланып дәптерге 59 - 61 - беттердегі «Өзіңді тексер!» тестін орындау.

10. Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңді бір - екі сөзбен аяқтаңдар:
___________________________________________________________

Қазақстанның зияткерлік
"Бәйтерек" мектебінің информатика мұғалімі
Эльмира Умирбаевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 39
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 39
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика