Білімділер поралы
загрузка...

Файлдардың көлемі

Сабақтың тақырыбы: Файлдардың көлемі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 7. 1. 2. 3.
Сабақтың мақсаты Көпшілік: бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру.
Басым бөлігі: Әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару.
Кейбір оқушы: Ақпараттың көлемін есептей алады.
Бағалау критерийі бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстырады, әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығарады.
Тілдік мақсаттар: Байт, килобайт, мегабайт, гигабайт, терабайт.
Құндылықтарға баулу: Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау, қарым - қатынас жасау қабілеті.
Пəнаралық байланыс: Ағылшын тілі, орыс тілі, математика
Алдыңғы білім: Компьютердің жады түрлерін қызметін.
Қолданыдған әдіс – тәсілдер: Мозаика әдісі, Сұрақ - жауап, сыни тұрғысынан ойлау, БББ - кестесі, өзін - өзі бағалау, АКТ (слайд).
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал орналастыру. Топқа біріктіру. Кабинетке билет арқылы кіру. Билетке ақпараттың көлемі және типі жазылады.
Бағалау парағы таратылады.
Үй жұмысын тексеру.
Жетелеу сұрақтарын қоя отырып тақырыпты ашу.
Сабақтың мақсатын қою. (файлдардың көлемін есептеп, салыстыра алады).

Сабақтың ортасы
Топтық жұмыс.
1топ - ақпараттың өлшем бірліктерін зерттейді
2топ - есептеу жолдарын есептейді
Тәжірибелік жұмыс. (ЖЖ)
1. Файл құру
2. Мәтін жазу
3. Дыбыс жазу
4. Файлдың көлемін ажырату
5. Көлемін анықтау
6. Файлдың көлемін салыстырады

Сабақтың соңы Қорытындылау. Біз не үйрендік? Сұрақ - жауап.
Дескрипторларды интербелсенді тақтамен көрсету.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 341
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 339
Роботтар: 3
kunamika Cарагул
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика