Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Модельдерді сипаттау әдісі, модельдеу қасиеттері. Модель түрлері

Сабақ №17
Сабақтың тақырыбы: Модельдерді сипаттау әдісі, модельдеу қасиеттері. Модель түрлері
Сабақтың мақсаты Оқушыларды «модель» ұғымымен таныстыру
Сабақтың міндеттері
• модель түсінігін қалыптастыру
• модельді анықтау жолдарын үйрету
• модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру
• модель түрлерімен таныстыру
Дереккөздер мен жабдықтар Үлестірмелі парақшалар, жаңа тақырып ресурстары, компьютер, стикер, лента
Жүру барысы Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
"EXPO - 2017" қалалығының компьютерлік моделінің бейне ролигі

Білім, Түсіну -"Дана үкілер" техникасы бойынша түсіндіру.

1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері - мәтіннен негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларға анықтама беру
2. Маңызды өмірлік даналық (мәтіннің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз)
3. Таныс және таныс емес ( мәтіннен сізге алдын ала таныс болған және сізге мүлдем таныс емес ақпаратты табыңыз)
4. Иллюстрациялық бейнелеу (мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба арқылы бейнелеп көрсету)
5. Үлгі боларлық қорытынды (оқыған мәтіннен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды)

Қолдану - "Модельдер сыры"
Шарты: 1. Модельдерді пәндік салаға топтау

Химиялық, Физикалық, Географиялық, Биологиялық

Шарты: 2. Берілген модельдерді материалдық және
ақпараттық бағытқа топтаңыздар
1. Глобус
2. Театр қойылымының декорациялық безендіру макеті
3. Театр спектаклінің костюмдер эскизі
4. Адам қаңқасының макеті
5. Химия реакцияларының теңдеуі
6. Абай Құнанбаев жанұясы ұрпақтарының сызба түріндегі моделі
7. Қуыршақ
8. Су молекуласы құрылымының моделі (макеті)
9. Пойыздар қозғалысының кестесі
10. Паровоз ойыншығы
11. Метроның сызбасы
12. Шаршының ауданын табу формуласы
13. Чарльз Бэббидж суреті

Талдау: "Логикалық есеп"
Кімнің қандай іспен айналысатынын анықтап, шешімін
кесте түрінде көрсету керек.
 3 жасөспірім: Қайрат, Мақсат және Архат бір көшеде тұрады. Біреуін барлығы мықты шахматшы ретінде біледі, екіншісі – футболшы, үшіншісі – достарымен жиналып, уақытын солармен өткізгенді жақсы көреді.
 Бірде футболшы досына шахмат ойынын үйренуге барады, бірақ анасы баласының сол көшеде тұратын, барлығына таныс досымен би кешіне кеткенін айтады.
 Архат Мақсат жайлы ешқашан естімегені белгілі

Көмек: Есепті шешу жолын Архат шахматшы емес деген ойдан бастау керек. Өйткені шахматшы футболшыны да, би кешін жақсы көретін баланы да тануы керек. Мақсат - би кештеріне қызықпайды, өйткені би кешін жақсы көретін баланы барлығы таниды, ал Мақсатты Архат танымайды.

Сергіту
"Сөзжұмбақ" Тақтаға мынандай сөздер жазылады: "Бірлік, бекінген, күш, төртгүл, әбестік, қалтырау, жетіген, сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім, жымыңдаған"
Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт біріктіреді?
Жауабы: "Бірлік, бекінген, күш, төртгүл, әбестік, қалтырау, жетіген, сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім, жымыңдаған"
"Ұшқыр ой" графикалық модель құру

Модельдерді сипаттау әдісі, модельдеу қасиеттері. Модель түрлері. жүктеу

Толық нұсқасын қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 261
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 261
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика