Білімділер поралы
загрузка...

Графиктік режімде циклдерді қолдану.

Графиктік режімде циклдерді қолдану.
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:
1) Білімділік: оқушыларға Паскаль тіліндегі графикалық функциялар мен процедураларды қолданып бағдарламалауды үйрету;
2) Тәрбиелік: оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, дәлдікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу;
3) Дамытушылық: оқушылардың білім дағдысын, ынтасын арттыру, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, техника қауіпсіздігін ескере отырып компьютерде жұмыс істеуге дағдыландыру.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар: WINDOWS операциялық жүйесі, Activ Studio, Power Point, Turbo Pascal бағдарламалары, кестелер, тапсырмалар.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдер: Іскерлік пен дағдыны қолдану.

Сабақтың барысы:
I. Сергіту сәті. Блиц - сұрақтар:
1. Графиктік режімде жұмыс істеуге арналған стандартты кітапханалық модуль қалай аталады? (USES GRAPH)
2. Қайталану саны белгілі болғанда қолданылатын цикл (FOR - DO)
3. Графиктік режімді қосу командасы (InitGraph)
4. Мәтіндік режімде жұмыс істеуге арналған стандартты кітапханалық модуль қалай аталады? (USES CRT)
5. Графиктік режімнен шығу командасы (CloseGraph)

II. Өткен сабақты еске түсіру.
LINE - кесінді сызу оператаоры;
CIRCLE - шеңбер сызу операторы;
SetBkColor - Экранға фон беру операторы
Rectangle - тіктөртбұрыш сызу операторы
SetColor - суреттің түсін өзгерту операторы

III. Жаңа сабақ.
Циклдерді графиктік режімде объектілерді көбейтіп шығаруға қолдануға болады. Ол үшін цикл параметрін графикалық операторларда сызық, шеңбер және басқа да көптеген фигураларды салуға қолданамыз.
Мысалы, боялған тіктөртбұрышты салу үшін мынадай конструкцияны пайдаланамыз:

for i:=1 to 100 do
Line(270, 190+i, 370, 190+i);

Бұл жағдайда тіктөртбұрыш бір - бірімен қабаттасқан сызықтар арқылы салынып, бүтін объект құралады.
Мысалы, үшбұрышты тұрғызу үшін мынадай конструкцияны пайдаланамыз:

for i:=0 to 100 do
Line(320 - i, 190+i, 320+i, 190+i);

Қарапайым қозғалысты экранда көру үшін мына алгоритмді қолданамыз:
1. Объектіні ақ түспен саламыз;
2. Объектіні қара түспен саламыз;
3. Объектіні ақ түспен жаңа координаттарда саламыз
4. Бұл амалды объект қажет орнына жеткенге дейін қайталаймыз.

Мысалы, экранда тіктөртбұрышты қозғалту үшін келесі конструкцияны пайдаланамыз:

for i:=1 to 600 do
begin
SetColor(15);
Rectangle(i, 200, i+50, 250);
Delay(1000);
SetColor(0);
Rectangle(i, 200, i+50, 250);
end;

Delay(x) командасын программа жұмысын х миллисекундқа кідірту үшін қолданамыз. Бұл команда Crt модулінде болады, оны қосу үшін сипаттау бөлімінде Uses Crt командасын жазамыз.

IV. Компьютермен жұмыс. Тапсырмалар орындау
1. Экранда «кемпірқосақтың» суретін салыңдар.
2. Әртүрлі түске боялған бес үшбұрыштың суретін циклдің көмегімен салыңдар.
3. Шеңберді экран бойымен қозғалтатын программа жазыңдар.
4. Экрандағы «машина» қозғалысын жасаңдар.

V. Тапсырма нәтижесі.
Әр оқушы өздерінің дайындаған программаларын қорғау, нәтижесін көрсету.

VI. Сабақты бекіту.
Әр оқушыға семантикалық қарта ұсынылады. Жауабын соңынан тақтамен салыстыра отырып тексереміз.

VI. Үйге тапсырма:
1. Үйдің суретін салып, циклдің көмегімен есік, терезе, құбырларын әртүрлі түске бояу керек.
2. Қолданушының қатысуынсыз қанатын бірнеше рет «қағатын» құстың суретін экранға шығаратын программа жазу керек.

VII. Қорытынды. Бағалау.
Бұл сабақтың басқа сабақтардан ерекшелігі:
Оқушылар шығармашылықпен жұмыс жасай отырып, сабаққа шынайы түрде белсене қатысады. Проблемаларды бірігіп талдау, шешу жолдарын іздестіреді.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 98
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 97
Роботтар: 3
Kumisbekovaaa
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика