Білімділер поралы
загрузка...

Сomputer

Grade: 8 forms
Teacher:
Theme of the lesson: Сomputer
General aims of the lesson: Компьютер, оның құрылымы, пайдасымен зияндылығы туралы мәлімет бере отырып, оқушының ой өрісін, сөздік қорын молайту арқылы cөйлем құрай алу, ойлау қабілеттерін арттыру.
Results of expext: Компьютер құрылғыларын жете түсіндіру арқылы оқушыларға компьютерде еркін жұмыс жасауда шығармашылық қабілеті дамиды, ойлауы артады.
Splendid ideas: "Informative literacy - today's requirement of epoch"
«Ақпараттық сауаттылық – бүгінгі заман талабы»
Types of activity:
 Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
 Сыни тұрғыда ойлауға үйрету
 Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
 Оқыту мен оқуда АКТ - ны қолдану;
 Талантты және дарынды балаларды оқыту;
 Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу;
 Оқытуды басқару және көшбасшылық;
Procedure of the lesson
Introduction:(5мин) Ұйымдастыру, оқушыларды түгендеу, топ ережесін құру,
Divide the class into 3 groups with Mosaic. Мозаика (құрылғылар суреті
бейнеленген: computer, diskette, metal,
processor, scanner, information, printer, modem, internet )
бетшелерді біріктіре отырып сыныпты 3 топқа бөлу
(топтастыру, жұптастыру, пікірлесу)
Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер: (15мин) Сыни тұрғыда ойлауды дамыту;
(біріктірілген құрылғылардың суреттеріне қарай отырып, сұрақ арқылы ой қозғау)
Teacher: - what can you see in this picture?
- what do you think about this thing?
- how do you use it?
- draw your ideas in the flipchart.
Осы сурақтарға жауап беру арқылы флипчартқа суреттеп ойларын түсіреді, қорғайды.
Teacher: - Protect your works
АКТ - ны қолдану; (жаңа сөздерді слайдпен көрсету)
Vocabulary (5мин)
Device - құрылғы
Processing - өңдеу
Intelligence - ақыл, ой - өріс, зеректік
Hardware - жабдық
Software - бағдарламалар
Procedures - процедура, рәсім, операция
Data - мәліметтер
Perform - орындау
Manner - тәсіл
Various - әртүрлі
To convert - айналдыру
To store - сақтау
Digital - сандық
Pronunciation: repeat the words and exercises

Advantages of Computers (видео ролик 5мин )
1. It can store large amount of facts, instructions, and information.
2. It can process data with accuracy at a very high speed
(reaching up to 50 million operations per second).
3. IT can repeat operations in exactly the same way over long period of time.
4. It can check the accuracy of its work.
5. It is capable of executing instructions on its own after the data and program have been
fed into its memory.
6. It can perform logical operations.
7. It can communicate with the operator.

Disadvantages of Computers
1. A computer can only perform operations programmed or instructed by a person.
2. It cannot correct wrong instructions by itself.
3. Its capability to perform logical operations depends on the choice...

Game: Hot pototo (5 мин)
Explain the music while you play music, ss throw the paper ballot each other. When you stop the music, the s holding the ball takes off the outsight piece of paper, reads the question and answers it. Then start the music and the ss throw the paper ball again.
Model the game, then play the game until ss answer all questions.
A. Information automat, that was dedicated to inculcate? (keyboard)
B. Information to produce created? (printer, monitor)
C. The thing to scan a list (scanner)
D. you basic means, that carries out, all informative процестерді? (computer)
E. How many(см) necessary to be to distance between by a man, by a source and by monitor? (60 - 70см)
F. What "brain computer" talk names created? (system block)
G. Name of plant, that stands near computer? (cactus)
H. Sound to listen created? (a loud speaker)
I. Automat, connection does that the internet? (modem)

Сomputer. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 93
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 93
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика