Білімділер поралы

MS Excel бағдарламасын қорытындылау

Информатика 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: MS Excel бағдарламасын қорытындылау
Сабақтың мақсаты:
а) бiлiмдiлік: EXCEL бағдарламасында диаграммамен жұмыс істеу және алған білімдерін қорытындылау;
ә) дамытушылық: оқушылардың MS Excel программасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту;
б) тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, имандылыққа, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа баулу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың түрі: практикалық
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, зерттеушілік, практикалық
Пәнаралық байланыс: математика, ағылшын;
Сабақтың көрнекiлiгi: МS Exсel терезесі, Диаграмма шебері, электрондық оқулық, интерактивті тақта, карточкалар.

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
• Оқушылармен сәлемдесу;
• Оқушыларды түгендеу;
• Олардың құрал - жабдықтарын және сабаққа дайындықтарын тексеру;
• Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, өту ерекшеліктерін хабарлап, сабаққа кірісу.

ІІ. Ой шақыру «Құпия сөздің сырын ашу»
Адасқан әріптерден сөз құрап, олардың қазақша атын айтып орысшаға, ағылшынға аудару керек.

 Кітап - книга - Book; Excel іске қосылғаннан кейін, экранда кестенің жұмыс істеу беттері жұмыс кітабына біріктірілген.
 Бет - страница - list; Жұмыс кітабы жұмыс бетінен тұрады
 Ұяшық - ячейка - cell; Жұмыс беттері ұяшықтан тұрады;
 Диаграмма - диаграмма - diagram; мәліметтерді графиктік түрде көрсету
 Кесте - таблица - table; Кесте бірнеше ұяшықтан тұрады;
 Формула - формула - formula; Excel де формулалар жазу арқылы есептеуге болады;

ІІІ. Мағынаны ашу «Сұрақ - жауап»

1. Excel - де кез келген формуланы енгізу қандай белгіден басталады? Жауабы: =,+ белгісінен кейін
2. Автоқосынды белгісінің батырмасы қандай? жауабы: ∑
3. Функция шебері белгісінің батырмасы қандай? жауабы: fx
4. Бағандар саны қанша? Жауабы: 256
5. Қанша жолдан тұрады? Жауабы: 65536
6. Excel бағдарламасы дегеніміз не? Жауабы: Сандық кестемен жұмыс істеуге арналған бағдарлама
7. Диаграммалардың қандай түрлерін білесің? Жауабы: Дөңгелек, бағандық, сызықтық, нүктелік, көпіршіктік, т. б
8. Диаграмманы жасаудың неше қадамы бар? Жауабы: 4
9. Диаграмманы жасау қадамдарын тізбектеп айтып бер? Жауабы: Типі; Мәліметтер аралығы; Параметрлері; Бөліктері.
10. Өріс және жазулар деп нені айтамыз? Жауабы: A, B, C, D, E, F жазулары өріс, ал 1, 2, 3 жолдары жазулар деп аталады
11. Диаграмма дегеніміз не? Жауабы: Бұл мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін кестедегі мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі.
12. Автоформат не үшін қажет? Жауабы: Мәліметтерді немесе ұяшықтарды форматтау үшін
13. Мәліметтер базасы дегеніміз не? Жауабы: Белгілі бір қасиеттерге ие мәліметтер жиыны жөнінде жүйелі түрде мәлімет сақтауға мүмкіндік беретін ақпараттық модель
14. Электронды кесте дегеніміз не? Жауабы: Кәдімгі кестенің компьютерлік бейнесін электрондық кесте деп атаймыз
15. Кез келген электронды кестенің ұяшығына нені енгізуге болады? Жауабы:- сан;- формула; - мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады

IV. Көзге арналған жаттығу жасалады.
V. Тест жұмысы Excel бағдарламалары көмегімен
1. Microsoft Excel дегеніміз не?
a) Операциялық жүйе
b) Текстік редактор
c) Антивирустық программа
d) Электрондық кесте
2. Microsoft Excel жолдар саны
a) 65536
b) 256
c) 125
d) 1256
3. Microsoft Excel бағандар саны
a) 65636
b) 256
c) 125
d) 1256
4. Диаграмма дегеніміз не?
a) Бірнеше ұяшықтар тобы
b) Жұмыс кітабының бір парағына енгізілген графиктік объект
c) Мәтіндік редакторда қолданылатын жазу түрі
d) Жол мен бағанның қиылысуы

№20 орта мектеп
Пән мұғалімі: Сейдабдуллаева Қ.

MS Excel бағдарламасын қорытындылау. жүктеу
MS Excel бағдарламасын қорытындылау. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 219
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 218
Роботтар: 3
Гаухаш
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика