Білімділер поралы

Желдеткіш және оған қызмет көрсету

(Модульдік жүйе бойынша сабақ жоспары)[/center]

Пән атауы: Компьютерлік техниканы аппараттық қамтамасыз ету
Сабақтың тақырыбы: Желдеткіш және оған қызмет көрсету
Мақсаты:
- Жүйелік блок ішіндегі желдеткіш туралы мәлімет беру; Желдеткіш түрлерімен және оның міндеттерімен таныстыру; Жүйелік блок ішіндегі құрылғылар жайлы түсініктерін кеңейту.
- Желдеткіш жайлы алған білімдерін іс - жүзінде қолдана алуға дағдыландыру; мамандыққа деген қызығушылықтарын арттыру
- Техника қауіпсіздік ережесін сақтауға, компьютермен ұқыпты, таза жұмыс жасауға, жауапкершілікке, тиянақтылыққа тәрбиелеу
Сабақтың міндеті: Жүйелік блоктың ішкі құрылғыларының бірі желдеткіш туралы білім беру, ой өрістерін кеңейту
Күтілетін нәтиже: Білім алушылар желдеткіш және оның түрлері, қызметі маркалары, параметрлері, оны күту ережелері туралы білу
Сабақтың түрі: теориялық сабақ
Оқытудың әдісі, тәсілдері, пед техника, пед. технологиялар: АКТ, СТО технологиялар. «Миға шабуыл», «Ойымды аяқта». Дәріс, сұрақ - жауап, ой - талқы, техникалық диктант т. б.
Қажетті құрал - жабдықтар: Компьютер, интербелсенді тақта, бейнеролик, Интернет желісі, ТҚ қалқаны, алғашқы көмек көрсету бұрышы және т. б.
Қосымша әдебиеттер: Д. Ғабдуллаев Есептеуіш техниканы жөндеу және техникалық қызмет көрсету, Фолиант, 2016
САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ


1. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, назарларын аудару (желдеткіш дыбысын қосу арқылы)

2. Үй тапсырмасын тексеру
«Миға шабуыл» әдісі (экранда көрсетілген құрылғылардың қызметін айту)
Электронық оқулықпен жұмыс

3. Білім алушыларды негізгі кезеңдегі жұмысқа дайындау
Кабинеттегі тақырыпқа байланысты құрылғыларды көк түсті шармен ерекшелеп, сабақтың тақырыбын табу

4. Жаңа білімді қалыптастыру және іс - қимыл әрекеті
1. Желдеткіш (кулер) және оның қызметі
2. Желдеткіштің түрлері
3. Желдеткіштің бір - бірінен айырмашылықтары
4. Желдеткішті күту ережелері

5. Өткен материал бойынша алғашқы түсінігін тексеру
1. Жеке жұмыс (тақырып бойынша дайындалып келген білім алушыға сөз беріледі)
2. Желдеткіш туралы бейнеролик көрсету

6. Жаңа тақырыпты бекіту және іс - қимыл әрекеті
Экрандағы суреттен жүйелік блокта неше желдеткіш орналасқанын табу

7. Білім қолдану және іс - қимыл әрекеті
«Ойымды аяқта» әдісін қолдану
- Мен желдеткішті сатып аларда мынанадай параметрлеріне көңіл бөлер едім.....
- Компьютерімдегі желдеткішті тазарту үшін маған мына заттар қажет.....
- Компьютерді сағат сайын өшіріп суытып тұру.....
- Ноутбукте желдеткіш.....
- Желдеткішті орнату үшін маған мына май қажет.....

8. Алған білімді жалпылау және жүйелеу
Желдеткіш туралы ойларын білу
9. Алған білімдерді меңгеруді бақылау, өзара бақылау және іс - әрекеті

Техникалық диктант

Желдеткіш -... күшінің әсерінен айналып тұратын... механизм. Ол компьютердің ішкі құрылғыларын..., жүйелік блоктан немесе қоректену жүйесінен... ауаны шығару қызметін атқарады. Желдеткіштің негізгі орналасу жерлері...,...,.... Желдеткіштердің бір - бірінен мына параметрлер арқылы ерекшеленеді...,...,...,....

10. Білімдерін түзету және іс - қимыл әрекеті
Техникалық диктантта кеткен қателіктеріне тоқталып, түсініктеме беру

11. Сабақты қорытындылау және рефлексия
«Білім сатысы» әдісі.
1. Мен.... дұрыс түсінбедім.
2. Мен... түсіндім, әлі де ізденемін.
3. Мен... қолдана аламын.
Сабақтан алған әсерлерін стикерлермен көрсету
12. Үй тапсырмасын хабарлау, бағалау

[center]Талдықорған гуманитарлық техникалық колледжінің
1 санатты информатика пәнінің оқытушысы
Бюлюкеева Айнұр Маратқызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 208
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 207
Роботтар: 2
Нурсейтова Курчум
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика