Білімділер поралы

Мұғалімнің кәсіби өз білімін жетілдіруі және өзін - өзі дамыту – педагогикалық шеберлікке бастар жол.

Мұғалімнің кәсіби өз білімін жетілдіруі және өзін - өзі дамыту – педагогикалық шеберлікке бастар жол.

Мұғалім қандай болуы керек? Бұл сұраққа мұғалім білімді, кәсіби шебер болу керек деп оңай жауап беруге болады. Мұғалімге тек кәсіби шеберлік пен білім жетпейді. Мұғалім көркем мінездің, жылы жүректің, ыстық қайраттың иесі болса, ғажап болар еді. Бүгінгі өзімшіл ата - ана мен психологиясы әлсіз оқушының заманында мұғалімге артылар жүк тым ауыр. Бәрібір мұғалім тығырықтан шығар жолды іздеп, оны қалай да табады.

Мұғалімнің өз кәсіби біліктілігін жетілдірудегі алға қойған мақсаттардың және талаптардың бірі – бұл пәнді үш тілде оқыту. Яғни, пән мен тілді кіріктіріп оқыту. Лектор Лаура Карабасованың «ПТКО (Пән мен тілді кіріктіріп оқыту) үш тілді оқытудың тәсілі ретінде» тақырыбы бойынша оқыған видео - лекциясы маған қатты ұнады. CLIL әдісі бойынша мұғалімдер назарларын екі нәрсеге аударады. Біріншісі – пәннің өзі, ал екіншісі – тіл. CLIL – оқытудың инновациялық әдісі, ол пәннің мазмұнын, материалдарын шет тілі арқылы үйрену. CLIL – пән мазмұны мен тілді дамытудың бірігуі. Бұл әдіс бойынша сабақ жоспарын құрғанда тіл үйренуді сабақтың бір мақсаты етіп қою. Слайда CLIL әдісін қалай және қандай тапсырмаларды орындағанда қолдану керектігі өте жақсы көрсетілген. CLIL тапсырмасының тағы бір мысалы – терминдер мен олардың анықтамаларын салыстырып отыру. CLIL – дің маңызды компоненттерінің бірі – пәнге тән ғылыми тілді немесе пәндік терминологияны қолдану болып табылады. Ағылшын тілін үйренуде пән мұғалімдері ағылшын тілінің мұғалімімен және ағылшын тілін жоғары деңгейде білетін оқушымен тығыз байланыста болса кәсіби біліктіліктілігін арттыруда жоғары жетістікке жетеді деп ойлаймын.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 216
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 215
Роботтар: 2
Гаухаш
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика