Білімділер поралы

Абзацтар, шегіністер және интервалдар

6 сынып
Сабақ тақырыбы: Абзацтар, шегіністер және интервалдар
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Абзацты пішімдеу туралы оқушылар білімін қайталау, абзацты пішімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысу.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• абзацты пішімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен танысады
Оқушылардың басым бөлігі:
• абзацты пішімдеудің тәсілдерін және шегіністер мен интервалдар қоюды орындай алады
Кейбір оқушылар:
• күрделілігі әртүрлі абзацты пішімдеуді компьютерде орындай алады
Тілдік мақсат Оқушылар:
Абзац, шегініс, интервал туралы жалпы мағлұмат біледі
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Абзац, шегініс, интервал
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1. Пішімдеу сызғышы не үшін керек?
2. Пішімдеу деген не?
3. Мәтіндік процессордың терезесіндегі пішімдеу сызғышын қалай қосып/өшіруге болады?
4. Абзацты пішімдеудің сұхбаттық терезесін қалай шақырамыз?
5. Абзацтағы мәтінді түзеудің қандай түрлерін білесіңдер?
6. Абзацтың ішіндегі толтыру түсін қалай өзгертеді?
Талқылауға арналған тармақтар:
Абзацты пішімдеудің негізгі тәсілдерін атап шығыңдар және түсті өзгертудің барлық мүмкіндіктерін атаңдар
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Абзац - paragraph, indent,
Шегініс - indentation
интервал аралық - interval, space, partition

Басталуы
Өткенді қайталау
5 минут
Шаттық шеңберін құру
АКТ - да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңберін құру
«Мозаика» әдісі бойынша топқа бөлу.
Сынып оқушыларын суреттерді құрау арқылы 2 топқа бөлемін
1 Топ Абзац
2 Топ Интервал
Оқушылардың өткен тақырыптары мәтінді пішімдеу тақырыбы бойынша алған білімдерін «полиглот» арқылы пысықтаймын.
Символ таңба simbol
Қаріп шрифт letter
Мәтін текст text
Кірістіру вставить insert
Мөлшер размер size
Топ ішіндегі оқушылар өткен тақырып бойынша сөздерді слайдтан дұрыс жауаптарын тексеріп өздерін бағалайды.

Ортасы
15 минут
Практикалық жұмыс
10 минут
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз тақырыбын слайдтағы сурет арқылы табады.
«Абзацтар, шегіністер және интервалдар»
Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.
1 - топ: Абзац
2 - топ: Интервал
Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайды
Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады Әр топ өз топтарының атын постерде қорғайды.
Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
Оқулықтағы 107 - 108 бет
А деңгейі
Мәтінді теріңдер
Компьютерлік вирустар
В деңгейі
Мәтінді теріңдер
Математикалық формулалар
С деңгейі
Ақпараттың өлшем бірліктері
Оқушылар компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.

ОҚО, Түркістан қаласы,
М. Әбенова атындағы жалпы орта мектептің
информатика пәні мұғалімі
Арысбекова Балжан Сейлханқызы

Абзацтар, шегіністер және интервалдар. жүктеу
Абзацтар, шегіністер және интервалдар. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 380
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 378
Роботтар: 3
Жаннат Аширалиевна ainur akhmetova
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика