Білімділер поралы

Информатикадан күнделікті сабақ жоспары

Ақпарат, Адам, Компьютер
1. 1 - тақырып. Ақпарат.
Сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы ақпарат ұғымы. Ақпарат түрлері. Ақпарат көзі, қабылдаушы мен жеткізу ортасы. Ақпараттық процестер. Адамның ақпаратты қабылдауы. Ақпараттың қасиеттері және нысандары. Бейнелі және таңбалы ақпарат. Ақпаратты кодтау тәсілдері.
Программалық - дидактикалық қамсыздандыру: Оқулық
Жұмыс дәптері
Сабақтың мақсаты: Ақпарат ұғымымен, оның түрлерімен, үлгілерімен және өңдеу тәсілдерімен таныстыру.
Арнаулы сипаты мен қабылдау тәсілдері бойынша әр түрлі ақпарат түрлерімен таныстыру. Бейнелі және таңбалы ақпаратты ажырата білуге үйрету. Таңбалы ақпаратты кодтау тәсілдерімен таныстыру.
Сабақтың типі: Пікірлесіп - түсіндіру
Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар: Оқушылар білуі тиіс:
- ақпарат ұғымын;
- ақпарат формаларын;
- ақпарат көздерін;
- ақпарат типтері мен қасиеттерін;
- ақпаратты өңдеу тәсілдерін;
- ақпаратты кодтау тәсілдерін.
Оқушылар үйренуі тиіс:
- тірі табиғатта, техникада, қоғам мен адам іс - әрекетінде ақпараттарды жеткізу, сақтау және өңдеу тәсілдерінің мысалын келтіру.

Теориялық материалды түсіндіру, жұмыс дәптерінде берілген тапсырмаларды орындаумен кезектестіріледі.
Бізді қоршаған әлемнің ең маңызды мәні зат, энергия мен ақпарат болып табылады. Зат пен энергия сияқты ақпараттың да мәні өте зор. Оның өсімдіктердің, жануарлардың, адам мен жалпы адамзат қоғамының өміріндегі мәні олардан кем емес. Ақпарат бұл тек кітаптардан, газет мақалаларынан немесе берілген жаңалықтардан алынған мәліметтер ғана емес, күрделі биологиялық молекулалардың құрылымында, радиосигналдар мен кілт рельефінде сақталатын мәліметтер болып табылады.
Дегенмен, ақпарат ұғымы ғылымдар шегінде анықталмайтын ұғым болып табылады. Бұл ұғым тек материалдық ақпарат тасушы, ақпарат көзі, ақпарат жеткізуші, оны қабылдаушы, көзі мен қабылдаушы арасындағы байланыс арнасы барын ұйғарады деп пайымдауға болады.
Бұл ұғым барлық салаларда: философияда, жаратылыстану мен гуманитарлық ғалымдарда, биологияда, медицина мен физиологияда, адам мен жануарлар психологиясында, социологияда, өнерде, техникада, экономикада және күнделікті өмірде пайдаланылады.
Ақпарат туралы былай айтуға болады: ақпарат – бұл бізді қоршаған әлемді таңбалар мен сигналдардың көмегімен бейнелеу деп пайымдауға болады.

Информатика кабинетіндегі жұмыс тәртібі иен қауіпсіздік техникасының ережелері. жүктеу
Ақпарат, Адам, Компьютер. жүктеу
Адам ақпаратты қалай алады. Ақпаратты кодтау. ASCII коды. жүктеу
Ақпарат өңдеу, сақтау және беру техникалық құралы. Ақпарат және оны бағалау. жүктеу
Информатика деген не? Компьютер – ақпаратты өңдеу құралы. жүктеу
Есептеуіш техникасының даму тарихы. ЭЕМ - нің қоғам өміріндегі рөлі: мектепте, үйде, медицинада, бизнесте, өнерде, ғылымда. ЭЕМ - ді қолдану аумақтары. жүктеу
Қазіргі қоғамдағы ЭЕМ - нің ролі. Эем - ді қолдану салалары. Дербес компьютермен танысу. жүктеу
Программалар, программалық қамсыздандыру түсінігі. Операциялық жүйе. жүктеу
Қолданбалы программалар. Windows терезелері. Терезелердің құрылымы мен элементтері. жүктеу
Файлдар, папкалар, жазба қағаздар (ярлыки). Папка құрылғылары. Таңбашалар. Таңбашалар жасау. жүктеу
Объектілерді көшіру. Себет. Себеттегі объектілерді өшіру. Өшірілген файлдар мен папкаларды қалпына келтіру. жүктеу
Ақпаратты жазу және оқу. Ақпаратты тасымалдау. Иілгіш және компакт-дискілер. жүктеу
Сынақ жұмысы. жүктеу
Paint графиктік редакторы. жүктеу
Paint графиктік редакторы. Мәзір (меню) кезеңдері. Қисық сызықтарды салу, құю құралдарын қолдану. жүктеу
Графиктік редакторында тексті енгізу. жүктеу
Word Pad редакторы терезесінің элементтері. Менюі, құралдар тақтасы. жүктеу
Құжатты ашу және сақтау. жүктеу
Мәтін үзінділерін жылжыту және көшіру. Практикалық жұмыс. жүктеу
Калькулятор программасына түсінік. Арифметикалық және алгебралық өрнектерді жазу ережесі. жүктеу
Калькулятор программасында инженерлік калькулятор режиміне ауысу әрекеті. жүктеу
Калькулятор программасында инженерлік калькулятор режиміне ауысу әрекеті. жүктеу
Тригонометриялық есептеулердегі бұрыш өлшемін өзгерту. Калькулятормен текстік редактор арасындағы байланыс. жүктеу
Лабораториялық жұмыс. жүктеу
Фонограф бағдарламасы. Негізгі түсінік. Мәні. Жүктеу кезеңдері. жүктеу
Универсальды және лазерлік пластинка ойнатқыш көмегімен музыкалық шығармаларды қабылдау. жүктеу
Компьютердің көмегімен хабарларды қабылдау және беру. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 303
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 300
Роботтар: 3
zhazoka Көзайым s82dauren
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика