Білімділер поралы

Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу

Информатика пәні мұғалімі Туралиева Г. С.

Сабақтың тақырыбы: Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Мақсаты:
І. Білімдік: Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру;
ІІ. Дамытушылық: Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін кеңейту.
ІІІ. Тәрбиелік: Танымдық қызығушылығын арттыру. Ақпараттық мәдениеттікке тәрбиелеу.
Білім - білікке қойылатын талаптар: Оқушылар объектінің моделі ұғымын, модельдерді кластарға бөлуді, модельдердің негізгі кезеңдерін, модельдерге мысалдар келтіре алуы керек.
Сабақтың типі: Практикум элементтері бар түсіндірмелі көрнекілікті
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, жазбаша жұмыс, интерактивті тақтада жұмыс.....

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың өту ретін баяндау.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. «Қайталау» аралы.
Тест сұрақтары
І нұсқа
1. Жүйенің өзгеру мен даму процестерін көрсететін модель?
а) ақпараттық; ә) статикалық;
б) динамикалық; в) материалдық.
2. Қоршаған ортаны тану мақсатында модельдерді құру мен зерттеу... деп аталады.
а) модель; ә) модельдеу; б) формальдау; в) пішімдеу.
3. Модельдеудің ұсыну формаларын атаңыздар.
а) ақпараттық, материалдық; ә) оқулық, иматациондық, тәжірибелік;
б) статикалық, динамикалық; в) сөздік, логикалық, арнайы, математикалық.
4. Ақпараттық модельдерге кіретіндер:
а) сызбалар, кестелер, формулалар; ә) сөздік, логикалық, арнайы;
б) оқулық, иматациондық, тәжірибелік; в) мәтіндік, логикалық, сызба.
5. Қойылған мақсатқа нәтижесі сәйкес келетін модельдеу процессінің кезеңі.
а) модельдің мақсатын қою; ә) модельді өңдеу;
б) компьютерлік эксперимент; в) модельдеу нәтижесін талдау.
6. Модельдеудің жіктелу ерекшеліктерін атаңыздар.
а) барлық жауаптары дұрыс; ә) уақыт факторына байланысты;
б) қолдану аймағына байланысты; в) берілу тәсіліне байланысты.

ІІ нұсқа
1. Осы уақыттағы жүйенің күйін көрсететін модель?
а) ақпараттық; ә) статикалық;
б) динамикалық; в) материалдық.
2. Объектінің, әлем процесстерінің нақты немесе ойдан шығарылған бейнесі... не деп аталады?
а) модель; ә) модельдеу; б) формальдау; в) пішімдеу.
3. Модельді сипаттап отырып, объектіні талдау процесі модельдеудің қай кезеңіне жатады?
а) модельдің мақсатын қою; ә) модельді өңдеу;
б) компьютерлік эксперимент; в) модельдеу нәтижелерін талдау.
4. Материалдық модельдерге кіретіндер:
а) геометриялық, химиялық, математикалық; ә) сөздік, логикалық, арнайы;
б) оқулық, иматациондық, тәжірибелік; в) мәтіндік, логикалық, сызба.
5. Басқарудың тиімді тәсілдерін анықтау және әрекетті болжау үшін не керек?
а) модель; ә) модельдеу; б) формальдау; в) пішімдеу.
6. Объектілер мен процесстердің кейбір параметрлерін көрсететін формулалар модельді ұсынудың қай формасына жатады?
а) геометриялық; ә) арнайы; б) математикалық; в) графикалық

Әртүрлі салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 48
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 48
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика