Білімділер поралы

Модельдер. Ақпараттық модельдеу. Компьютерде модельдерді зерттеу.

Информатика
Сабақтың тақырыбы: Модельдер. Ақпараттық модельдеу. Компьютерде модельдерді зерттеу.
Сабақтың мақсаты: Модельдеу түрлерін жаңа технологиялық ақпаратты қолдана отырып, ақпараттық модельмен жұмысты бейнелеп көрсету.
Білімділік: Ақпараттық модель туралы толық мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушылар логикалық ой - өрісін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты меңгеру.
Сабақтың түрі: Білім бекіту сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Жеке, топпен жұмыс, өз бетімен жаңа білім алу, бекіту жаттығулары.
Пәнаралық байланыс: Математика, Биология, География, Технология
Көрнекі құралдар: Үлестірме тапсырмалар, презентация, карточкалар
Техникалық құрылғы: Компьютер, интерактивті тақта, магниттік тақта.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, балаларды жеребе арқылы топқа бөліп отырғызу. Топ басшыларын анықтау.
2. Үй тапсырмасын тексеру
«Кім мәреге бірінші жетеді?» сайысы
Балаларға өткен тақырыптары бойынша сұрақтар қойылады. Бірінші боп карточканы көтерген топ жауап береді, егер дұрыс жауап берсе сол топтың мәшіні алға жылжиды.
3. Жаңа сабақ «Білімді мыңды жығар»
Модель дегеніміз – нақты объектіні, процесті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
Модель – көрнекі түрде жазбаша жоспар, сызба ретінде жасалады.
Модельдеу – объектілерді, процестерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру.
Модельді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға:
Қолданылу аймағы.
Модельде уақыт факторын ескеру.
Білім саласына қарай топтау.
Модельді көрсету тәсіліне қарай топтау.
Ақпараттық модель - зерттеудегі объект туралы қажетті ақпараттың бәрін қамтитын шамалар жиынтығы. Ақпараттық моделді қолмен ұстап, көзбен көре алмаймыз, себебі олар тек ақпараттардан ғана құралады.
Мысалы: әртүрлі құбылыстар: экономикалық, физикалық, химиялық.
Материалдық модель - нақты нысандар, мысалы: глобус, схемалар, манекен, ұшақ моделі.
Ақпараттық модельдің түрлері:
Геометриялық модель – графикалық пішіндер мен көлемді конструкциялар.
Ауызша модель – иллюстрацияны пайдаланып, ауызша және жазбаша сипаттаулар.
Математикалық модель – объект немесе процестің әр түрлі параметрлерінің байланысын көрсететін математикалық формулалар.
Құрылымдық модельдер – схема, графиктер мен кестелер.
Логикалық модель – ой қорытындысы мен шарттарды талдау негізге алынған іс - әрекеттерді таңдаудың әр түрлі нұсқалары көрсетілген модельдер.
Арнайы модельдер – ноталар, химиялық формулалар.
Компьютерде модель құру кезінде объектіге зерттеу мақсатында, зерттеу құралдары мен адамның білім дәрежесіне қарай әртүрлі ақпарат жинақталады. Мысалы: өсіп тұрған гүл жөнінде биология маманы, дәрігер және оқушының алатын мәліметтерін салыстырайық.
4. Сергіту сәті «Ойнайық та, ойлайық!»
5. Бекіту. “Өзіңді тексер”сайысы. Балаларға жребий арқылы карточкалар ұсынылады. Карточкада модель түрлері жазылады сол модельдерді түсіндіреді, мысал келтіреді.
6. Бағалау
7. Қорытындылау
8. Рефлексия

Модельдер. Ақпараттық модельдеу. Компьютерде модельдерді зерттеу. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 36
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 36
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика