Білімділер поралы

«Қазақстан балалар жазушылары» модулі бойынша деңгейлік тапсырмалар

«Қазақстан балалар жазушылары» модулі бойынша деңгейлік тапсырмалар
3 - деңгейлерге:
а/ берілген сөздерді аударыңдар: отансүйгіштік, пайдалы, көркем, білгірлік, еңбек сіңірген, қуанышқа бөлейді, мақсат, жарияланады, атасы, адамгершілік қасиеттер, ерекше, үлгі етеді, зерек болу, мейірім, саудагер.
ә/ сұрақтарға жауап беріп, сұхбат құрастырыңдар.
- Балалар әдебиеті деп қандай шығармаларды айтамыз?
-...............
- Балалар үшін тағы қандай шығармалар пайдалы?
-..............
- Қазақ балалар жазушыларының басында кім тұр?
-..............
- Балалар әдебиетін дамытуға еңбек сіңірген жазушыларды атаңдар.
-...............
- Балаларға арналған қандай басылымдарды білесіңдер?
-..............
- Балаларға арналған газеттерде, журналдарда қандай шығармалар жарияланады?
-..................

2 - деңгейлерге:
а/ берілген сөйлемдерді толықтырыңдар.
1. Балалар әдебиетін дамытуға еңбек сіңірген жазушылар:
2. Балаларға арналған журналдар:
3. Қазақ балалар әдебиетінің атасы -
4. Балалардың көркем әдебиеті /кімдерден?/ басталады.
5. Олардың /кімдердің?/ шығармаларын балалар сүйіп оқиды.
6. Балалар әдебиетінің шығармалары /қандай?/ болу керек.
ә/ сызба бойынша балалар әдебиетіне сипаттама беріңдер

1 - деңгейлерге:
а/ Ыбырай Алтынсариннің «Таза бұлақ» әңгімесі бойынша сұхбаттасу
ә/ «Балалар әдебиеті», ««Қазақстан балалар жазушылары» тақырыбы аясында эссе жазу.

3 - деңгейлерге:
а/ берілген сөздерді өрбітіп жазыңдар. Мысалы: аңыз - көптеген аңыздар - көптеген аңыздар кездеседі. Мысал, әдіс, қақпан, қайыршы, перзент.

ә/ кестені толтырыңдар
Жалпы есімдер....
Жалқы есімдер....
Ыбырай Алтынсарин, ақын, жазушы, «Айгөлек», Бердібек Соқпақбаев, әдебиет, «Балдырған», балалар, ата, адамгершілік, Саттар Ерубаев, Өтебай Тұрманжанов, әйел, парыз, қанат, Сапарғали Бегалин, Көкшетау, Қызыл - жар, қала, ауыл, мейрамхана, спортзал, Мұзафар Әлімбаев.

2 - деңгейлер:
а/ Сапарғали Бегалиннің «Бір табақ ұн, бір табақ арпа» әңгімесі бойынша сұхбат құрастырыңдар.
- Таңертең шешем маған не ысытып берді?
-..........
- Күні бойғы қорегім не?
-.........
- Мектептен қайтқанда үйге қалай жетем?
-.........
- Үйге келіп не істеймін?
-...........
- Шешем маған нені жей ғой деді?
-..........

ә/ кестені толықтырыңдар.
№ Балалар жазушылары---------- Шығармалары
1. Ыбырай Алтынсарин
2. Сапарғали Бегалин
3. Саттар Ерубаев
4. Өтебай Тұрманжанов
5. Бердібек Соқпақбаев

1 - деңгейлер:
а/ Бауыржан Момышұлы туралы кластер құрастыру.

ә/ Балалар жазушылары туралы баяндау.
/өмір сүрген жылдары, өмірбаяны, шығармашылығы
Ыбырай Алтынсарин
Мұзафар Әлімбаев
Бауыржан Момышұлы
Сапарғали Бегалин
Саттар Ерубаев
Қадір Мырза Әли
Бердібек Соқпақбаев
Өтебай Тұрманжанов
Әбіш Кекілбаев

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 35
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 35
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика