Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі

14 сәуір 2014, Дүйсенбі
Әдебиет 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі (слайдымен)
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Ы. Алтынсарин жайлы қысқаша мәлімет беру, өлеңнің мазмұнын меңгерту арқылы өзеннің табиғаттағы, адам өміріндегі атқарар жүгін таныту,
Дамытушылық: Өлеңді түсініп, мәнерлеп, көркем оқи білуге баулу,
ауызша және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыру,
Тәрбиелік: адам өміріне жарап жатқан өзеннің пайдасын білуге, оны қорғауға баулу, тазалыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Танымдық сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, топтастыру, салыстыру, кітаппен, сөздікпен, топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: бейнелеу, география, әуез
Сабақтың көрнекілігі: Ақынның суреті, «Қазақ хрестоматиясы» кітабы, интерактивті тақта, нақыл сөздер
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
ә) зейіндерін сабаққа аудару
2) Үй тапсырмасын сұрау.
М. Өтемісұлының «Қызғыш құс» өлеңі жатқа айтылады.
«Бәйге» ойыны. Суреттердің астында жасырын тұрған тапсырмаларды топпен орындау.
Дулығаның тапсырмасы.
М. Өтемісұлы қай жерде дүниеге келген?
Қызғыштың тапсырмасы.
«Қызғыш» дегеніміз не?
Жылқының тапсырмасы.
Исатай кім?
Лашынның тапсырмасы.
«Қызғыш құс» өлеңі қандай қасиеттерге тәрбиелейді?
Домбыраның тапсырмасы.
Махамбеттің жауы кім?
Қылыштың тапсырмасы.
Туған жер, туған ел туралы қандай мақал - мәтел білесіңдер?
1. Қызығушылықты ояту.
«Табиғат әзілді сүймейді, ол әрқашан әділдікті қорғайды, ол қатал, оныкі ақиқат, оныкі дұрыс. Қателік пен адасу адамнан шығады» (Гете)
«Табиғатсыз адамзаттың күні жоқ,
Мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ» демекші, табиғат пен адам егіз ұғым.
( Слайдтан табиғат көрінісі, өзен суреті көрсетіледі)
- Осы көріністен қандай әсер алдыңдар?
- Балалар, біздің бүгінгі қозғар тақырыбымыз не болмақ?
2. Мағынаны тану.
- Ы. Алтынсарин кім?
- Несімен танымал?
- Не істеді?
Оқулықпен жұмыс
«Өзен» өлеңін мәнерлеп оқу
Дәптермен жұмыс
Өлең жолдарынан бейнелі сөздер мен теңеулерді тауып жазады.
Сөздікпен жұмыс.
Өксіген - шөлдеген
Қынарда – жағасында, маңында
Жай – орын, қоныс
Жанабында - жанында

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 622
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ыбырай Алтынсарин. Дүние қалай етсең табылады?
Ыбырай Алтынсарин. Дүние қалай етсең табылады?
Ыбырай Алтынсариннің шығармашылығына тоқтала отырып, әңгіменің идеялық мазмұнын ашу арқылы еңбек етудің пайдасы туралы біледі, мамандық таңдай білуге үйренеді.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Ыбырай Алтынсарин (күнделікті сабақ жоспары)
Ыбырай Алтынсарин (күнделікті сабақ жоспары)
Ыбырай 1841 жылы қазан айының 20 - сында қазіргі Қостанай облысы, Қостанай ауданында дүниеге келеді. Үш - төрт жасында әкесі Алтынсары қайтыс болып, атасы Балғожаның қолында өсіп, тәрбиеленеді.
Әбділда Тәжібаев. «Сырдария» өлеңі (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Әбділда Тәжібаев. «Сырдария» өлеңі (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Қасиетті қазақтың кең даласы талай ғұламаларды, жезтаңдай әншілерді, құдіретті күйшілерді, данышпан, ақылгөй билерді, ақиық ақындарды, Отанын сүйген батырларды дүниеге әкелді.
Ы. Алтынсарин «Өзен»
Ы. Алтынсарин «Өзен»
Өзен өлеңі арқылы табиғатты сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу. Өлең жолдарын мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру.
Ыбырай Алтынсарин «Қазақ хрестоматиясы» оқулығы
Ыбырай Алтынсарин «Қазақ хрестоматиясы» оқулығы
Орал қаласы, Ә. Молдағұлова атындағы №38 мектеп - лицейінің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Ажкеева Гаухар Алтынбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×