Білімділер поралы

Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі

Әдебиет 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі (слайдымен)
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Ы. Алтынсарин жайлы қысқаша мәлімет беру, өлеңнің мазмұнын меңгерту арқылы өзеннің табиғаттағы, адам өміріндегі атқарар жүгін таныту,
Дамытушылық: Өлеңді түсініп, мәнерлеп, көркем оқи білуге баулу,
ауызша және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыру,
Тәрбиелік: адам өміріне жарап жатқан өзеннің пайдасын білуге, оны қорғауға баулу, тазалыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Танымдық сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, топтастыру, салыстыру, кітаппен, сөздікпен, топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: бейнелеу, география, әуез
Сабақтың көрнекілігі: Ақынның суреті, «Қазақ хрестоматиясы» кітабы, интерактивті тақта, нақыл сөздер
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
ә) зейіндерін сабаққа аудару
2) Үй тапсырмасын сұрау.
М. Өтемісұлының «Қызғыш құс» өлеңі жатқа айтылады.
«Бәйге» ойыны. Суреттердің астында жасырын тұрған тапсырмаларды топпен орындау.
Дулығаның тапсырмасы.
М. Өтемісұлы қай жерде дүниеге келген?
Қызғыштың тапсырмасы.
«Қызғыш» дегеніміз не?
Жылқының тапсырмасы.
Исатай кім?
Лашынның тапсырмасы.
«Қызғыш құс» өлеңі қандай қасиеттерге тәрбиелейді?
Домбыраның тапсырмасы.
Махамбеттің жауы кім?
Қылыштың тапсырмасы.
Туған жер, туған ел туралы қандай мақал - мәтел білесіңдер?
1. Қызығушылықты ояту.
«Табиғат әзілді сүймейді, ол әрқашан әділдікті қорғайды, ол қатал, оныкі ақиқат, оныкі дұрыс. Қателік пен адасу адамнан шығады» (Гете)
«Табиғатсыз адамзаттың күні жоқ,
Мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ» демекші, табиғат пен адам егіз ұғым.
( Слайдтан табиғат көрінісі, өзен суреті көрсетіледі)
- Осы көріністен қандай әсер алдыңдар?
- Балалар, біздің бүгінгі қозғар тақырыбымыз не болмақ?
2. Мағынаны тану.
- Ы. Алтынсарин кім?
- Несімен танымал?
- Не істеді?
Оқулықпен жұмыс
«Өзен» өлеңін мәнерлеп оқу
Дәптермен жұмыс
Өлең жолдарынан бейнелі сөздер мен теңеулерді тауып жазады.
Сөздікпен жұмыс.
Өксіген - шөлдеген
Қынарда – жағасында, маңында
Жай – орын, қоныс
Жанабында - жанында

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 112
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 111
Роботтар: 2
Оралбекова Назира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика