Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Адамның дене мүшелері

12 қыркүйек 2012, Сәрсенбі
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы
№ 31 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Әбіласанова Гүлнар

Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері.
5 - сынып.
Мақсаты; Шылаудың жазылу ережелерімен таныстыру, сөйлем мен сөз тіркестерін құрату.
Дамытушылық; Шылау туралы білімдерін толықтыру, ойын жинақтай білуге дамыту.
Тәрбиелік; Сауатты жазуға, Отанын, елін, қорғауға, құрметтеуге баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, түсіндіру.
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, оқулық, үлестірмелі парақшалар.
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру.
Үй тапсырмасын сұрап шығу.

- Балалар, біздер қандай грамматикалық тақырып өттік?
- Шылау.
- Ал, қандай лексикалық тақырып өттік?
- Уақыт өлшемдері.
Олай болса, кәне, балалар, осы өтілген тақырып бойынша бір жұмбақ шешіп жіберейік.
Таңертең төрт аяқты,
Түсте екі аяқты,
Кешке үш аяқты.
Бұл не?

Оқушылар шешті. Шешуі; Адамның сәби, жігіт, қарт кезі.
Енді балалар таңертең кешке, түсте бұлар нелер?
-- Бұлар уақыттар, мезгілдер.
Ал аяқ деген адамның дене мүшесі.

Сонымен бүгінгі біздің өтетін сабағымыздың тақырыбы адамның дене мүшелері.
Оқушылар дене мүшелерін айтып шығады. Олардың қандай қызмет атқаратындығын оқушылар айтып шығады.
Енді мен сендердің сөздеріңді толықтырып жіберейін.
Интерактивті тақтаға қараймыз.
- Екі көзің не үшін керек?
- Жақсыларды көру үшін.
- Екі қолың не үшін керек?
- Елге көмек беру үшін.
- Құлақ деген не үшін керек?
- Ақыл кеңес тыңдау үшін.
- Тіл мен жағың не үшін керек?
- Ақиқатты айту үшін.
- Ал аяғың не үшін керек?
- Шетте жүрсем, туған жерге қайту үшін.
Оқушылар оқып шығып, дәптерлеріне жазып алады. Осы өлеңде шылау бар ма?
- үшін.
- Ол қандай шылау?
- Септеулік шылау.
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтағы 1 - тапсырмада сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп, адамның дене мүшелерін атап көрсету.

2 - тапсырма жазбаша орындау. Емес шылауын пайдаланып, сұрақтарға жазбаша жауап беру.
Келесі тапсырма.

Үлестірмелі парақшалармен жұмыс.
Мына шылауларды пайдаланып, сөйлем құрау.
Үшін, туралы, арқылы, сияқты, кейін.
Мысалы: Адам үшін күн қандай керек болса, ауа, су, от та сондай қажет.
Адам туралы қандай мақал - мәтел білесіңдер?
Мына сөз тіркестері қандай сөз таптарынан жасалған?
Қара емес сын есім + шылау
Қара шаш сын есім+зат есім.

Барған емес етістік шылау
Үйге қарай үстеу шылау.
Бесеу емес сан есім шылау.
Бекіту сұрақтары. 1. Адамның дене мүшелерін атап шығу.
2. Шылау дегеніміз не?
3. Шылаудың неше түрі бар?
4. Шылаудың неше түрі бар?

Үйге тапсырма Шылауларды қатыстырып сөйлемдер құрау.
Бағалау.
31 648
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дене мүшелері (Parts of the body)
Дене мүшелері (Parts of the body)
Балалардың өткен сабақтардан алған білімдерін тиянақтау; Балалар адамның дене мүшелерін білу үшін танымдық ой - өрісін кеңейту; Балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Шылаудың ерекшелігі
Шылаудың ерекшелігі
Шылаудың ерекшелігі. Шылаудың басқа сөз таптарынан мынадай айырмашылықтары бар.
Дене мүшелер
Дене мүшелер
Адамның дене мүшелерінің атауларын атай білу. Тақырып төңірегінде сөйлей білу. Адамның дене мүшелері туралы мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрету.
Сөз және мағына атты тарауды қайталау (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Сөз және мағына атты тарауды қайталау (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 5 сынып. Тақырыптар: 26. «Сөз және мағына» атты тарауды қайталау 27. Жазбаша жұмыс 28. Сөздік қор туралы түсінік 29. Сөздік қордың өзіндік ерекшелігі 30. Қазақ тілінің сөздік құрамы
Үшін, туралы, дейін, шейін шылаулары
Үшін, туралы, дейін, шейін шылаулары
Атырау қаласы, №11 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сұлтанова Cара
Үстеуден өткенді қайталау
Үстеуден өткенді қайталау
Оңтүстік Қазақстан облысы, № 25 Т. Рысқұлов атындағы мектеп – гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Қуандықова Гүлжамал
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×