Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мұхтар Шаханов "Отырар"

27 желтоқсан 2014, Сенбі
Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Шаханов, «Отырар»
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың «Отырар» поэмасынан алған білімдерін жинақтау, қорытынды жасау
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: «Отырар» поэмасынан оқушылардың түсінігін сұрау арқылы білімдерін жүйелеу;
Тәрбиелік: Ерлік, батырлық сезімдерге деген рухын оятуға тәрбиелеу;
Дамытушылық: «Отырар» поэмасын қорытындылау арқылы танымдық біліктіліктерін дамыту;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: бекіту сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: әңгімелеу, сұрақ - жауап, ой қозғау, СТО әдістері
Сабақтың көрнекілігі: Отырар қаласынан табылған жәдігерлер суреттері, Тірек - сызба
Пәнаралық байланыс: тарих

Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлеметсіздер ме балалар! Отырыңыздар! Бүгін кім кезекші? Сабақта кім жоқ? Үйге қандай тапсырма берілді?

II. Үй тапсырмасын сұрау
1. Мұхтар Шаханов кім?
2. Мұхтар Шахановтың қандай шығармаларын білесің?
3. Отырар поэмасы не туралы?
4. Поэмадағы басты кейіпкерлер кімдер?
5. Отанға, елге деген құрмет қалай суреттелген?

III. Жаңа сабақ
Балалар, бүгін “Отырар” поэмасынан үзінді туралы түсінігімізді жетілдірмекпіз.
І. Қызығушылықты ояту
Хадиша Шалабаеваның орындауындағы «Отырардағы той»әні тыңдалады (әні: Ш. Қалдаяқов)

ІІ. Ой қозғау
1. Қай сазгердің әніне жазылған ән деп ойлайсыздар?
2. Әннің жалпы мазмұны қандай?

ІІІ. Концептуалды кесте

IV. «Табылған олжалар»
1. Отырарды алу үшін Шыңғыс Шағатайға қандай зұлымдықты үйретіп отыр? (Шығыр)
2. Шағатай әкесі Шыңғысқа не деп тіл қатты? (Сырлы ыдыстар)
3. Шыңғыс пен Шағатай тілдесуінен не ұқтыңдар? (Отырар тиындары)
4. Шыңғыстың құрметіне бөленуді ойлап, опасыздық жасаған Қарашоқыға Шыңғыс қандай баға берді? (майдан даласындағы көрініс)
5. Шыңғыстың алдына алып келген екі адам кімдер? (Құты қақпағымен)

IV. Сабақты бекіту
Биопоэма:
1. Есімі:
2. Сізді суреттейтін 3 - 4 сын есім:
3. Сіздің ең жақсы көретін нәрсеңіз:
4. Неден қорқасыз:
5. Жетістіктеріңіз:
6. Орны, мекен - жай:
7. Аты - жөні:

V. Сабақты қорытындылау
Сұрақ - жауап:
1. Отырар поэмасы нені, қалай суреттейді?
2. Отырардың қатерлі күйі жайлы не ойлайсың?
3. Мұхтар Шахановтың басқа да қандай шығармаларын білесің?

VI. Үйге тапсырма
Отырар поэмасын оқып, мазмұндау. «Даңқы асқақ Отырар» тақырыбына шығарма жазып келу.
VII. Бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 426
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
9 - 12 ғасырлардағы қолөнер, сауда және шаруашылықтың дамуы
9 - 12 ғасырлардағы қолөнер, сауда және шаруашылықтың дамуы
9 - 12 ғасырлардағы қолөнер, сауда және шаруашылықтың дамуы Конспект Ортағасырлық қалалардың көбеюі тұтыну бұйымдарын көп өндіруді талап етті. Сондықтан қалаларда шеберханалар көбейе бастады. Қыш құмыра жасайтын шеберханалар Отырар, Құйрықтөбе,
М. Шаханов «Отырар» өлеңдегі биік елжандылық (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
М. Шаханов «Отырар» өлеңдегі биік елжандылық (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Мәнерлеп оқу қабілетін дамыту өз беттерімен ізденімпаздығын арттыра түсу, әдеби шығарманы талдау біліктілігін арттыру. Сабақтың типі: аралас сабақ
"Төрт ана" Мұхтар Шаханов
"Төрт ана" Мұхтар Шаханов
Жамбыл облысы, Шу ауданы, Жаңа жол ауылы, Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шакирова Мейрамкул Елемесқызы
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Тамды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Есенова Дамира Балтабекқызы
Мұхтар Шахановтың «Отырар» поэмасы
Мұхтар Шахановтың «Отырар» поэмасы
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Тамды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Есенова Дамира Балтабекқызы
Мұхтар Шаханов «Отырар»
Мұхтар Шаханов «Отырар»
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Қаракемер мектеп - балабақшасы Пән мұғалімі: Әбдібаева Ырысгүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×