Білімділер поралы

Абайдың өлеңдері

Қазақ әдебиеті (10 - сынып)
Сабақтың тақырыбы: Абайдың өлеңдері (слайд)
Сабақтың мақсаты: Абай Құнанбаевтың өмірі, шығармашылығы туралы түсініктерін пысықтай отырып, өлеңдерімен таныстыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Білімділік: халқымыздың дана ақыны, ғұлама ойшылы, сазгер Абай Құнанбаевтың өлеңдері мен әндерінің таралуын насихаттау. Өлеңнің мазмұнын түсіндіру.
2. Дамытушылық: тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау және тереңдету. Оқушының дүниетанымын кеңейту, өз ойларын тиянақты жеткізе білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік: оқушыларды жақсы қасиеттерді бойға сіңіріп, адамгершілікке, еңбексүйгіштікке, туған табиғатқа қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: сұрақ - жауап, әңгімелеу, топтық жұмыс «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту»технологиясы
Сабақтың көрнекілігі: Абайдың портреті, өлеңдері, интерактивті тақта(түрлі - түсті слайд)
Пәнаралық байланыс: ән, қазақ тілі, орыс тілі.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу.
II. Үй жұмысын тексеру. Тіл дамыту сұрақтарын қою. Сұрақ - жауап:
Абай кім?
Абайдың шын аты?
Абайға ертегі, әңгіме айтып өсірген кімдер?
Абай қай жылы туған?
Абайдың қанша қара сөздері бар?
Абайдың әжесінің аты кім?
Абайдың анасының аты кім?

III. Жаңа сабақ: Оқушылар екі топқа бөліп отырғызылған. I. Қызығушылықты ояту сатысы:
1 - слайд
• Бұл кімнің өлеңі? Қалай ойлайсыңдар?
2 - слайд
Дұрыс, Абай атамыздың өлеңі.
Басқа қандай өлеңдерін білесіңдер?
Қандай өлеңдерін жатқа білесіңдер? Кім айтады?
Оқушылар өлеңдерді мәнерлеп жатқа айтады.
Абай Құнанбаевтың өлеңдері туралы не білеміз?

II. Мағынаны ажырату сатысы:
ББҮ сызбаны толтыру.
Абай Құнанбаевтың өлеңдері туралы не білеміз? Оқушылар өз ойларын сызбаның «Не білемін?» бөлігіне жазады
4 - слайд
Енді Абайдың өлеңдеріне тоқталайық. Балалар, Абай Құнанбаев өлеңдерін әр түрлі тақырыпта жазған. топталып алынған.
Интерактивті тақтаға қарайық. Топқа бөлінген өлеңдерімен таныстыру.
5 - слайд Табиғат лирикасы
6 - слайд Өнер - білім туралы өлеңдері
7 - слайд Маххабат лирикасы
8 - слайд Көңіл күй лирикасы

Еңді әр өлеңге жеке - жеке тоқталайық. Жеке - жұппен - топпен жұмыс істейміз. Әр топтан бір оқушы өзіне берілген өлеңді мәнерлеп оқып шығады. талдайды.
Сұрақ - жауап:
Бұл өлеңдердің тақырыптары не?
Не туралы айтылған?
Ақын жас ұрпаққа не айтқысы келді?
Өлеңнің құрылысына қарай талдаймыз. Әр топтан бір оқушы шығып, өлең жолдарын талдайды. Жауаптарының дұрыстығын 11 - 12 слайд бойынша тексереміз.
11 - слайд
I топ
3 бунақты, 4 тармақты, бір шумақты, аралас буынды қара өлең ұйқасы.
12 - слайд
II топ
3 бунақты, 4 тармақты, бір шумақты, аралас буынды қара өлең ұйқасы.

III. Ой толғаныс сатысы
Тақтамен жұмыс
Абай Құнанбаевтың өлеңдерімен таныстық.
Енді сызбаның (4 - слайд) «Не білдім?» бөлігін толтырамыз. Оқушылар өз ойларын дәптер бетіне түсіріп, оқып шығады.
Абай атамыздың өлеңдері туралы не білгіміз келеді? Сызбаның «Не білгім келеді?» бөлігін толтырамыз.
Сабағымызды қорытындылай келе, Абай атамыздың алғашқы өлеңдер жинағының сақталған данасын көрейік.
13 - слайд
Семейдегі Абай мұражайы

Қорытынды: Автор орындығы «Мен ақын болсам қандай тақырыпта өлең жазар едім»
IV. Үй тапсырмасы: Өлең жаттау. Сызбаның «Не білгім келеді?» бөлігіндегі сұрақтарға жауап жазамыз.
V. Бағалау: Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.
VI. Бекіту: Бұл өлеңдерде қандай насихат айтылған. Сендерге қандай ой салды? Сабағымызды «Көзімнің қарасы»» әнімен аяқтайық

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 42
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 42
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика