Білімділер поралы
загрузка...

Көсемше

Сабақтың тақырыбы: Көсемше
1. Оқушылардың көсемше туралы теориялық және тәжірибелік білім деңгейін, ой - өрісін, білім - біліктілік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін байқау, бағалау.
2. Тапқырлыққа, өз көзқарасын жүйелі де тиянақты баяндауға, мәлімдеуге, өнер - білімге құштарлығы мен дүниетанымын кеңейтуге баулу.
3. Адамгершілікке тәрбиелеу, туған жерге деген сүйіспеншілік, қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі жаңа сабақ
Әдісі: хабарлау, баяндау, сұрақ - жауап, қызығушылықты ояту, мағынаны тану, ой - толғаныс.
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Көрнекілік: оқулық, әдістемелік, сызбалар, топтастыру.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушылармен амандасу;
- Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау;
- Оқу құралдарын тексеру;

ІІ. Өткен тақырыптарға шолу жасау:
Ауызша:
• Есімше дегеніміз не? Мысал келтір.
• Есімшенің жасалу жолдары туралы?
• Есімше сөйлемде қандай қызмет атқарады? /Сызба бойынша айтуға болады/
• Есімше, етістерді пысықтауға семантикалық картамен жұмыс.
Экраннан көрсетілген кестені толтыру

ІІІ. Жаңа сабақ: Көсемше
1. Қызығушылықты ояту: /3 минут ішінде оқушыларға тіл туралы өлең жолдарын айтқызуға болады/
Менің тілім - Өзгелерден ерек тым
Тілім барда қысылмаймын, өжетпін!
Орыстардың шолақ келер сөздерін,
Қазақ тілмен кестеледім, көп еттім!
Өзге тілдің ұзақ сонар сөйлемін
Мақалменен нұсқа айтып дөп еттім!

2. Мағынаны ашу.
Есімше. Өткен шақ есімше.
Келер шақ. Ауыспалы келер шақ.
Өткенді қайталау.
Көсемше ережесі айтылады.
Көсемшенің жұрнақтары: - а, - е, - й, - ып, - іп, - ғалы,- гелі

3. Топтастыр:

1. Тапсырма (Сөйлемдерді толықтыру арқылы жұмыстар жүргізу)
Көп нүктенің орнына көсемшенің, есімшенің тиісті жұрнақтарын қой.
- Қайда бар... отырсың?
- Сабаққа бір... отырмын.
- Маған неге келдің?
- Қазақ тілі оқулығын сұра... келдім.
- Мен ағылшынша үйрен... біраз болды.
- Ал мен 1 - сыныптан бастап оқы... келемін.
- Жақында қандай мәтін оқыдың?
- Ана туралы оқы... быз
- Өлеңді жаттадың ба?
- Жоқ енді жатта... отырмын.
(Оқушылар тақтадағы кестеге жұрнақтарды (- ғалы,- гелі,- п,- гелі,- п,- ған,- п) кезектесіп жалғайды.)

5. Суретпен жұмыс:
Суретке қарап жазғы тау көрінісі мен қысқы тау көрінісі салыстыра суреттеңдер. Сөйлем ішінде есімше мен көсемшені қолданып, жұрнақтарының астын сызыңдар.

6. Сабақты шағын ауызша тестілеу жұмысы арқылы бекіту:
1. Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
А) 9
В) 8
С) 7
Д) 6
2. Көсемше қай сөз табынан жасалады?
А) есімдік
В) етістік,
С) зат есім,
Д) үстеу
3. Көсемшенің жұрнақтары:
А) қан,- кен, ған,- ген
В) - ып,- іп,- п.
4. Көсемше тұлғасындағы сөз тіркесін тап:
А) барған жоқ
В) айтып кел
С) ауылға кел
Д) сабақты оқы
5. Көсемшенің жұрнақтары нешеу?
А) 5
В) 8
С) 9
Д) 10
6. Көсемше тұлғасындағы сөйлемді тап.
А) Жауға аттануға рұқсат сұрады.
В) Ақботаны да көргім келеді.
С) Абай мұны біліп жүр еді.

Үйге: Ережені түсініп оқу.
Бағалау.

СҚО, Петропавл қаласы,
№9 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі[/b]
Насырова Гүлжамал Рашитқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 29
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 29
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика