Білімділер поралы

Әдебиеттен өткенді қайталау (сайыс сабақ)

Қазақ әдебиеті 6 сынып
Тақырыбы: Әдебиеттен өткенді қайталау (сайыс сабақ)
Мақсаты: Әдебиет сабағы барысында 1 - жартыжылдық бойынша алған білімдерін саралау. Көркем шығармалар арқылы оқушыны өмірді терең түсіне білуге, өнерді өз пайдасы үшін пайдалануға, жан - жақты терең білімділікке тәрбиелеу. Сайыстыра отырып шығармашылығын дамытуға ынталандыру.
Техникалық құралдар: Компьютер, интерактивті тақта
Сабақ түрі: қайталау сабағы
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың типі: қорытындылау
Пайдаланылған технология: АКТ, СТО
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сайыс, сұрақ - жауап, талқылау, талдау.
Көрнекі құралдар: фишкалар, слайдтар, мақтау қағазы
Сабақтың ұраны: Ойнайық та, ойлайық!

Барысы
І. Кіріспе сөз
Әдебиет - сырлы да сұлу әлем. Әдебиетті оқи отырып уақыт кеңістігіне саяхат жасауға болады. Ол үшін бізге көркем шығарма, ұшқыр қиял мен алғыр ой қажет. Біздің бүгінгі сабағымыз саяхат сабақ ретінде өткелі отыр. Бір мезет оқыған шығармаларымызды ойымызда жаңғыртып, әдебиет әлеміне саяхатқа барып қайтайық. Сендерді бұл саяхатта достар күтіп тұр.

ІІ. Ой сергіту.
1. Егер ол болмаса, қуаныш та жоқ. Онсыз өмір - өмір емес. Оны адамдар бір - біріне тілейді. Әсіресе, құттықтау хатқа қанша ақшаң болса да сатып ала алмайсың делінеді. Ол не? (денсаулық)
2. Өмір жақсы болу үшін оны әр адам армандайды. Жанында жүрсе де, байқамай, қолынан ұшырып алады. (Бақыт)
3. Барға риза болып, місе тұтып, Алла Тағаланың бергеніне шүкір етіп жүретін адамды қандай адам дейді? (Қанағатшыл)
4. Ол барлық адамда болуға тиіс, бірақ оның ұмытылғанына көп болды. Біреуді ренжітсең немесе дұрыс орындамасаң ол сені қинайды. Ол нағыз адам болып қалыптасуға көмектеседі. (Ұят)
5. Ол бізге әрдайым қажет, сондықтан оны адамдарға тілейміз. Ол кімге серік болса, сол бақытты болады. Ол болған кезде “ой, сәті түсті” деп қуанады. (Сәттілік)
Балалар, ендеше мен сендерге бүгінгі сайысымызда сәттілік тілеймін! Денсаулықтарың мықты, не нәрсеге қанағатшыл, бақытты да арлы - ұятты болып өсіңдер!
Сайыс кезеңдерімен таныстырып өтейін.

ІІІ. Сайыс кезеңдері
1 - кезең. Гүл теру
2 - кезең. Көбелек ұстау
3 - кезең. Достармен серуен.
4 - кезең. Жұлдызбен сырласу
5 - кезең. Ой теңізінде жүзу

1 - кезең. Гүл теру
Әр топқа 15 сұрақтан беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа бір гүл.
1 - топтың сұрақтары.
1. І. Жансүгіровтің өлеңі.
2. Қобыландының жүйрік аты
3. Дулат Бабатайұлының арнау өлеңі
4. “Автобиографиялық әңгіменің” авторы.
5. “Туған жер” өлеңінің авторы
6. Бауыржан Момышұлының әңгімесі
7. Біржан сал қай шығарманың кейіпкері?
8. Сүйінбай Аронұлы адамның қандай қасиеттері жайлы айтты?
9. Баллада үлгісінде жазылған шығарма.
10. “Менің атым -.......”
11. Батырлар жырының басты кейіпкері кім? –
12.... Жиделі Байсын жерінде,
Қоңырат деген елінде
Байбөрі деген бай бопты... деп басталатын шығарма кім жайлы?
1. Монғолия жерінде Орхон өзенінің бойында табылған ескерткіш.
2. Біржан сал кімнің ауылына барған еді?
3. Он тоғызыншы ғасырдағы Жетісу ақындарының алтын діңгегі аталған ақын.

2 - топтың сұрақтары.
1. Абай аталарыңның естіген сөзді ұмытпастықтың төрт себебі
2. “Мен - қазақ” өлеңінің авторы.
3. “Арыстанмын, айбатыма кім шыдар?” – деп келетін өлең қалай аталады?
4. Даудың басы не?
5. Қазақтың ұлттық аспабы - домбыра жайлы айтқан ақын.
6. Типтік образ деп нені айтамыз?
7. “Құлақтан кіріп, бойды алар” өлеңінің авторы.
8. Шәкәрім өлеңі.
9. “Шығамын тірі болсам адам болып” өлеңінің авторы.
10. А. Байтұрсынұлы өлеңі.
11. “Мен жастарға сенемін” өлеңінің авторы.
12. “Даудың басы – Дайрабайдың көк сиыры” әңгімесінің авторы.
13. “Аяз би” – қандай ертегі?
14. Өлімнен күшті не?
15. Қар қайтсе жанады?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 154
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 153
Роботтар: 2
apja9192
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика