Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Жалаң және жайылма сөйлемдер

Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлемдер
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлемдер туралы түсінік беру, жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыра білуге үйрету, сөйлемдегі сөздерді сөйлем мүшесіне талдай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауатты, таза жазуға, еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу, бірін - бірі тыңдап, құрметтей білуге баулу.
Дамытушылық: Жай сөйлем туралы түсініктерін одан әрі дамыту, оқушылардың ой - өрісін, тіл байлығын кеңейту.
Түрі: жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндірмелі, талдау
Көрнекілігі: Дидактикалық материалдар, тест түрлері
Техникалық құрал: интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу;
ә) оқушылардың назарын сабаққа аудару;
- Сынып оқушыларын топқа бөлу;

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Жақты және жақсыз сөйлемдер, олардың жасалу жолы
72, 76 - жаттығулар. (Берілген сөздерден жақты, жақсыз сөйлемдер құрау)

ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту
Сұрақ - жауап әдісі
1. Сөйлем құрылысына қарай нешеге бөлінеді?
2. Жай сөйлем дегеніміз не?
3. Жай сөйлемнің түрлерін ата.
4. Жақты және жақсыз сөйлемнің айырмашылығы неде?
5. Жақсыз сөйлем қандай жолдармен жасалады?
6. Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелердің сұрақтарын ата.

ІҮ. Жаңа сабақ
Жалаң және жайылма сөйлем
Жаңа сабақты түсіндіру үшін тақтаға сөйлемдер беріліп, сөйлем мүшесіне талданады.
1) Мұғалім кірді. Оқушылар отырды. Қоңырау соғылды. /жалаң сөйлем/
2) Мұғалім сыныпқа кірді. Оқушылар орындарына отырды. Қоңырау сыңғырлай соғылды. /Жайылма сөйлем/
1. Берілген сөйлемдерді талдау барысында не байқауға болады?
2. Сөйлемдер арқылы қандай ереже шығаруға болады?
/Оқушылар жауап береді/
3. Оқушылар жауабын оқулықтағы ережемен салыстырып, олардың ойларының дұрыстығын түсіндіремін.
(Жалаң және жайылма сөйлемдердің ережесін дәптерге жазып аламыз)
Тұрлаусыз мүше қатыспаған жай сөйлемді жалаң сөйлем дейміз.
Тұрлаусыз мүшенің біреуі қатысқан сөйлемді жайылма сөйлем дейміз.

Жалаң, жайылма сөйлемдер жасалу жолына қарай жақты және жақсыз бола алады.
Мысалы:
Үй жылы. Ол жазды /жақты, жалаң/
Қарағым келеді. Айтуға бола ма? /жақсыз, жалаң/
Алыстан мұнар тау көрінеді. /Жақты, жайылма/
Менің бұл тапсырманы орындағым келеді. /Жақсыз, жайылма/

Ү. Жаңа сабақты бекіту
1) Оқулықпен жұмыс.
78 - жаттығу. /Мәтінде берілген жайылма сөйлемдерді жалаң сөйлемге айналдыру/
Мәтін 4 топқа бөлініп беріледі. /Тақтаға орындайды./
Жалаң сөйлемдер: Едіге үйренді. Ол жыршы болды. Ол күйші болды. Қолдан - қолға тұрмады. Ол қоймады. Ол тоймады. Өнері өрледі. Күйші бар. Ол тартса. т. б
79 - жаттығу /Берілген жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемге айналдыру/
Сөйлемдер 4 топқа 2 сөйлемнен бөлініп беріледі.
Үлгі: Нұрмағанбет тілін алды – Нұрмағанбет анасының тілін алды. /анықтауыш/
2) Топпен жұмыс. 3 қатар – 3 топ
Әр топқа семантикалық карта беріледі:

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 265
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 264
Роботтар: 2
Нур-Омир
Соңғы пікірлер
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Ана – өмірдің шуағы
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Трансформер
  • Еркебұлан
    Жазған: Еркебұлан
    Мына жаңалықта: Қазақша шрифтер
  • Камронбек
    Жазған: Камронбек
  • Balgyn
    Жазған: Balgyn
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика