Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» поэмасы

22 қаңтар 2012, Жексенбі
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» поэмасы

Сынып: 8
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қазақ әдебиетінің ғана емес, жалпы түркі әлемінің ойшыл, дана тұлғасы ақын Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығының туындысы Қалқаман - Мамыр поэмасынан жас ұрпақты хабардар ету, кеңінен насихаттау.
2. Дамытушылық: Өтілген материалды тиянақты меңгерту, жүйелі ойлау, ойды әсерлі жеткізуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Тақырыптың тәрбиелілігі ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің өкілі, ақын Шәкәрім шығармашылығын насихаттау арқылы оқушыларды өнер - білімге баулу, иманжүзділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты (тақырыпты) игеру.
Сабақтың әдісі: Галерея әдісі;
Сұрақ - жауап;
миға шабуыл;
түсіндіру;
әңгімелесу;
жаздыру.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, видеопроектор, портреттер, т. б.

Сабақтың эпиграфы:
Өтіріктен тілін тия алмаған адам, арамдықтан ындынын тия алмайды
(Шәкәрім).

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпқа кіру, сынып тазалығына назар аудару, оқушыларды барлау, үй тапсырмасын сұрау, бағалау, жаңа тақырып, сабақ бекіту, үйге тапсырма.
Мұнда біз оқушыларды жаңа педагогикалық технология бойынша мультимедиялық слайдтардан пайдаланамыз, олар компьютер арқылы берілген сұрақтарға жауап береді және компьютерден анимациялық сыйлықтар алады.
Дамытушылық кезеңінде тақырыпты түсіну үшін оқушылармен «галерея» әдісін сынап көреміз. Бұл әдіс төмендегіше: кіші топтарға бір уақыттың өзінде бірнеше мәселені талқылау үшін пайдалануға болады. Бұнда топтың әр ағзасы баршаға ұсынылған мәселелер талқылауында қатысуы және өз үлесін қосуына әбден болады. Бұл барлық оқушыларды аз уақыт ішінде бағалауға тиімді.

1 - адым. Талқыға мәселе қою. Оқушы әрбір топқа мәлім бір мәселе немесе тақырып береді.(Мен де осы өтілген тақырыптағы Шәкәрімнің «Қалқаман - Мамыр» поэмасы сюжетіндегідей тұсты қазіргі өмірмен салыстыру фактын тастаймын, 2. Шәкәрімнің өміріне байланысты).
2 - адым. Әрбір топ өз мәселесі үстінде істеу. Мәселелер үстінде істеу кіші топтарда амалға асырылады. (әдетте 5 - 10 минут)
IV. Қорытынды жасау.
Бағалау.
Үй тапсырмасы: өлеңді жаттау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
10 897
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ш. Құдайбердіұлының өлеңдерінің әдеби - көркемдік ерекшеліктері
Ш. Құдайбердіұлының өлеңдерінің әдеби - көркемдік ерекшеліктері
Шәкәрім Құдайбердіұлының өлеңдерінің әдеби - көркемдік ерекшеліктері. Ақынның өмірі мен шығармаларының мазмұны мен мағынасына талдау, әдеби - көркемдік ерекшеліктерін меңгерту, үзінділер жаттау, мазмұнын түсіндіру.
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» дастаны
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» дастаны
Шәкәрім Құдайбердіұлының поэмасының мазмұны бойынша талдау жасайды. Поэма оқиғасы мен кейіпкерлеріне мінездеме береді. Поэманы оқып мазмұнын білу. Поэмада көрінген әдет - ғұрып туралы мәлімет беру.
Шәкәрім «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Поэмаға әдеби талдау жасау, әдебиет теориясы бойынша кейіпкер туралы түсініктерін кеңейте отырып, Қалқаман, Көкенай әрекетіне екі түрлі көзқарасты баға беру.
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірімен танысып, поэманың идеясын ашу, білімдерін жан - жақтылы кеңейтеді, поэманың негізгі түйінін таба білуге дағдыланады.
Шәкәрім «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
Шәкәрім «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
Көкпекті ауданы, Бастаушы ауылы Абай атындағы орта мектебі КММ Байкубинова Р. К.
Шәкәрім Құдайбердіұлы “Қалқаман - Мамыр” поэмасы
Шәкәрім Құдайбердіұлы “Қалқаман - Мамыр” поэмасы
Көкпекті ауданы, Көкжыра ауылы КММ “Амангелді орта мектебі Бибосинова Г. Т.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×