Білімділер поралы
загрузка...

Сөйлем мүшелерінен өткенді қайталау

Сөйлем мүшелерінен өткенді қайталау
Қазақ тілі, 8 сынып
Сабақтың мақсаты:
білімділік – сөйлем мүшелері туралы түсінік беру, олардың грамматикалық белгілерін меңгерту, негізгі мәселерді қайта жаңғырту, қызығушылығын ояту;
дамытушылық – өз бетінше ізденуге, ойлау қабілетін арттыруға ықпал ету, өз ойын еркін жеткізуге баулу, жылдам жауап беруге жаттықтыру;
тәрбиелік – мақал - мәтел арқылы оқушылардың рухани байлығын қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ (оқушыларды екі топқа бөліп, сайыс сабағын өткізу арқылы сөйлем мүшелерінен өткен тақырыптарды қайталап қорытындылау).
Сабақтың әдісі: топтастыру, сұрақ – жауап, ізденушілік, талдау.
Көрнекілік: тірек сызбалар, постер, көмекші құралдар.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, сурет.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, оларды түгендеп, сабақтың мақсатын хабарлау, оқушыларды топқа бөлу, бір – бірінің жауабын тыңдауды, бағалауды ескерту.
1. Олар екі күннен кейін келіп қалар.
2. Екеуі қуанғаннан жылап жіберді.
3. Әжесімен біраз сөйлесті
4. Жақсы жаңалықты естігенде балаша қуанды.
5. Мектепке қарай бет алды.
Сөйлемдегі қарамен берілген сөйлем мүшелері арқылы оқушылар 5 топқа бөлінеді.

Жаңа сабақ:
Бүгін біз сабағымызда сөйлем мүшелерінен алған білімімізді қайталаймыз.
Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік:
1. Сөйлем мүшесі дегеніміз не?
2. Сөйлем мүшесі бола алмайтын сөздер?
3. Сөйлем мүшесінің белгілері қандай?
4. Сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді?
5. Атқаратын қызметіне қарай қалай бөлінеді?
6. Тұрлаулы мүшелер дегеніміз не?
7. Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не?

1 - тапсырма Топ бойынша постер қорғау
/бастауыш, баяндауыш, толықтауыш, анықтауыш, пысықтауыш/
Постерге қойылатын талап:
1. Көрнекі, әдемі болуы /сырты, безендірілуі, түс таңдауы/
2. Мазмұны тақырыпқа сай болуы
3. Топ мүшелерінің постер қорғауға түгел қатысуы
Постерді талдау: Өзіңе не ұнады? Не ұнамады? Қайта қорғайтын болсаң нені өзгертер едің?

2 - тапсырма. Сызба бойынша сөйлем құрастыру:
1. Анықтауыш - бастауыш – пысықтауыш – пысықтауыш – баяндауыш.
2. Пысықтауыш – бастауыш – пысықтауыш – баяндауыш.
3. Бастауыш – толықтауыш – пысықтауыш - баяндауыш.
Әр топ дәптерге жазады, топ мүшелерінің толық жазғанын күтеді, сөйлемдерін оқиды.

3 - тапсырма. Шапшаң әрі жылдам. Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, қай сөйлем мүшесінің сұрағы екенін табу керек.

1. Нені арман етесің?
2. Қайда барғың келеді?
3. Достар қайтеді?
4. Кімді құрмет тұтасың?
5. Немен шұғылданасың?
6. Кімге ұқсағың келеді?
7. Неге қызығасың?
8. Қандай орамал?
9. Неден әсер аласың?
10. Қалай сөйледі?
11. Кімнің оқулығы?
12. Кімнен үлгі аласың?
13. Досыңмен не туралы әңгімелесесің?
14. Кіммен жолдассың?
15. Неге риза боласың?
16. Кімді қуантқың келеді?
17. Кім барады?
18. Кіммен мақтанасың?
19. Нені талап етесің?
20. Қашан қайтасыңдар?
21. Кімге ризасың?
22. Неден қорқасың?
23. Кіммен сөйлескенді қалайсың?
24. Кімді күтесің?
25. Қанша оқушы?

4 - тапсырма
ЕГЕР, ОНДА, ӨЙТКЕНІ...
1. Егер сөз толық мағыналы болса және белгілі бір сұраққа жауап берсе,
Онда...
Өйткені...
2. Егер толықтауыш табыс септігінде тұрса,
Онда...
Өйткені...
3. Егер бастауышты тұрлаусыз мүше десек,
Онда...
Өйткені...
4. Егер қанша деген сұрақ етістікпен байланысты сөзге қойылса,
Онда...
Өйткені...
5. Егер зат есім ілік септігінде тұрса,
Онда...
Өйткені...

Сабақты қорытындылау
Менің көңіл - күйім
Қиындық туғызған мәселе
Мен үшін сәтсіз болды
Айтайын дегенім
Маған ұнағаны

Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма: Сөйлем мүшелеріне байланысты 5 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын құрастыру

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нұрманова Гүлназ Серікбайқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 274
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 273
Роботтар: 3
Манкентбаева Л.Б.
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика