Білімділер поралы
загрузка...

Күләш Ахметова «Қазағым менің» өлеңі

Күләш Ахметова «Қазағым менің» өлеңі
Күләш Ахметова 1946 жылы 25 сәуірде Қырғызстанда дүниеге келген. Жамбыл облысының Талас ауданындағы Үшарал орта мектебін бітірген.

Топтық жұмыс
1. Топ. «Қазағым менің» өлеңнің мағынасын ашу. Кластер жасау.
2. Топ. Қазағым менің. Сұрақ - жауап арқылы тақырыпты жан - жақты ашу.
Қазағым менің
Бір жерде тұрлау таппаған,
Қосылмай малы қаптаған,
Бөлініп қонған қазақты
Кімдер де кімдер шаппаған?!

Бағынып бірақ қалмаған,
Тәуелсіз қайран жан далам!
Жер бар ма жалпақ төсінде
Қасірет жасы қалмаған?!

Толқимын - дағы тоқталам,
Тоқталмай кімдер өтті аман?
Ардағын қимай қазақтар
Қай жерге күмбез соқпаған?!

Құстары көлде шулаған,
Тұлпары белде тулаған.
Тулары биік желбіреп,
Қандай әндер тумаған?!

Жауына қатты қасарған,
Қасарған сайын жасарған.
Найзамен
Нағыз қазақтың
Намысын кімдер баса алған?!

«Қазағым менің» өлеңіне сатылай кешенді талдау жасаңдар.
1 - топ
1. Авторы:
2. Тақырыбы:
3. Жанр түрі:
4. Өлеңнің идеясы:

1 - топ
Өлең құрылысы
1. Шумақ саны:
2. Тармақ саны:
3. Бунақ саны:
4. Буын саны:
5. Ұйқас түрі:
2 - топ
Әдеби - теориялық ұғымдар
1. Троп - сөзді құбылту
а) теңеу –
ә) антоним -
б) метафора -

2 - топ
1. Өлеңнің түйіні:

«Мен кім?» өлеңіне сатылай кешенді талдау
Авторы: К. Ахметова
Тақырыбы: «Қазағым менің»
Жанр түрі: Лирика
Идеясы: «Жауына қатты қасарған,
Қасарған сайын жасарған...»
Шумақ саны: 10
Тармақ саны: 42
Бунақ саны: 2
Буын саны: 8
Ұйқас түрі: қара өлең, кезекті
Әдеби - теориялық ұғымдар
10. 1. Троп – сөзді құбылту
а ) теңеу – даладай
б) антоним – бардың - жоқтың
в) метафора – алтын бесікке
11. Өлеңнің түйіні: «... Ұрпақты сақтап қалсақ деп,
Қайда да, қайда кетпеген?!»

Кубизм
Күләш Ахметова кім?
Күләш қандай ақын?
Күләштың қандай шығармаларын білесіңдер?

Үйге тапсырма
«Қазағым менің».
Шағын шығарма жазу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 31
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 31
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика