Білімділер поралы

Дарындылар додасы

Сыныптан тыс жұмыстың тақырыбы: Дарындылар додасы
Өткізілетін орны: АКТ залы
Мақсаты: Оқушылардың Қазақстандағы тіл саясаты туралы түсініктерін тереңдету, қазақ, орыс, ағылшын тілдері бойынша функционалдық сауаттылығын тексеру, ана тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру, интеллектуалдық қабілетін дамыту.
Міндеттері: қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне деген қызығушылықтарын ояту, Қазақстан жерінде тұратын халықтардың салт - дәстүрлері туралы айту, тілге құрмет көрсетуге, оны ықыласпен үйренуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: қанатты сөздер, презентация «Халықтар достығы», киімдер, интерактивті құрылғылар;
Сабақ түрі: сайыс сабақ
Оқыту формасы: топтық
Оқыту технологиясы: сын тұрғысынан ойлау
Әдіс - тәсілдері: постер қорғау, проблемалық ізденіс, ойын

Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру.
Оқушыларды топтастыру. Сайыс шарттарымен таныстыру.
2. Негізгі бөлім.

Жүргізуші:
Қайырлы күн, бүгінгі мерекенің қадірлі қонақтары! Тәуелсіздігіміз бен бірлігімізді сақтап келе жатқан - ұлтаралық келісім мен рух беретін қасиетті тіліміз.
Тіл – ұлттың жаны, халықтығының асыл белгісі, намысы, тыныс - тіршілігінің көзі, Ата Заңымен қорғалатын еркіндігінің үні. Оны құрметтеп, келешек ұрпаққа жеткізу - әрбір қазақстандықтың парызы.
Все мы родились в этой прекрасной земле, а говорим на разных языках. И все потом, что Казахстан – многонациональное государство. Сегодня мы празднуем День языков.
Бүгінгі өткізілгелі отырған 9 - 11 - сынып оқушылары арасындағы «Дарындылар додасы» - Қазақстандағы тұғырлы тіл саясатының жарқын бір көрінісі болсын деген ниетпен сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Сайысқа 9 - 11 - сынып оқушыларынан құралған 2 топ қатысады. Олар: «Абайдың дарабоздары» және «Абайдың көшбасшылары»

Тіл білгірлері сайысының кезеңдері:
1 - кезең. Топтық жұмыс. “Постер қорғау”
“Абайдың дарабоздары” тобы: Үш тұғырлы тіл саясаты.
“Абайдың көшбасшылары” тобы: Қазақ тілі: кеше, бүгін, ертең.

2 - кезең. “Маржан сөз”
Берілген жұмбақтың шешуін үш тілде айтып, сол сөз қатысқан мақал - мәтел ұсыну.
3 - кезең. “Дода” Ағылшын, орыс тілдеріндегі сұрақтарға жауап беру.
Сайыскерлердің білімін, дарынын бағалайтын әділқазылармен таныстырып өтейін.
_____________________________________________________________________________________

Сайысымыздың 1 - кезеңін бастайық. Мұнда алдарыңыздағы постерге берілген тақырып бойынша өз ойларыңызды түсіріп, ортада қорғайсыздар. Бұған 15 минут беріледі. Ендеше, баршаңызға сәттілік тілеймін!

Жүргізуші:
Народ, кто твердо понимает,
Что мир к содружеству рука,
Где человек, бесспорно уважает
Обычаи других и выбор языка
На основе многонационального праздника языков лежит такая идея: каждый язык – это часть духовного наследия всего человечества, а каждая культура – это бесценный вклад в мировую цивилизацию.

Сайыстың келесі бөлімі «Маржан сөз» деп аталады. Бұл бөлімде топ мүшелері жұмбақтың шешуін үш тілде айтады. Жұмбақтың шешуіндегі сөзге байланысты мақал - мәтел табады. Әр топқа кезекпен 2 жұмбақ жасырылады.

Жұмбақтар
1) Өртесең де ерімейді,
Не тот басып шірімейді.
Өн бойына су сіңбейді
Ылғал тартып шірімейді.

2) Көкте туып,
Жерде өледі.

3) Ұзын - ұзын ұз келер,
Ұзын бойлы қыз келер.

4) Бағалайсың еңбегін,
Байытатын сананы.
Көрмесең де бергені,
Бар асылдан бағалы.

Жұмбақтың шешуі: 1) тас - камень - stone. 2) жаңбыр - дождь - rain. 3) жол - дорога -
4) ұстаз - учитель - teacher

Жүргізуші:
В нашей стране большое внимание уделяется английскому языку. Знание английского языка помогает стать грамотным, эрудированным специалистом во всех отраслях науки и техники. Сейчас наши учащиеся покажут свое мастерство владения английским языком.
Сайысымыздың 3 - бөлімі «Дода» деп аталады. Мұнда ұяшықтарға жасырынған сұрақтарға жауап беру арқылы соған сәйкес ұпай жиналады. Таңдаған ұящықтағы сұрақ қай тілде берілсе, сол тілде жауап беру шарт. Ұяшық пен тақырып таңдау топтың өз еркінде. Ендеше, іске сәт!

10: Where is the U. K. situated?
20: Who is the head of the country?
30: What is the capital of the U. K?
40: Where is the Kazakhstan situated?
10: Сколько букв в русском алфавите?
20: Кому пренадлежит данное высказывание: “Русский язык откроет нам глаза на мир”?
30: Стихи каких русских поэтов перевел Абай на казахский язык?
40: Какие языки считаются мировыми или международными? Назовите.
10: Сколько языков существует на земле по сведениям лингвистов?
20: Как можно общаться, не используя слова?
30: How many medals has Kazakhstan won in the Rio?
40: When is the Independence day in Kazakhstan?

Жүргізуші:
Құрметті ұстаздар, сайыскерлер, көрермендер! Бүгінгі сайыс та өз мәресіне жетті. Терең білімін, интеллектуалдық қабілетін көрсетіп, белсене қатысқан топ мүшелеріне алғыс білдіреміз. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. Үштілділік - заман талабы. Осыған әр кез лайық болайық! Жеңімпаз топты анықтау үшін сөз әділқазылар алқасына беріледі.

Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы,
Абай ауылы, №138 Абай атындағы орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Әйгерім Қойшыбаева
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 30
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 30
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика