Білімділер поралы
загрузка...

Адабий турлар ва жанрлар

Янги мавзу: Адабий турлар ва жанрлар
Дарс мақсади: a) Ўқувчиларнинг мустақил фикрлаш салоҳиятини ўстириш, асарда кўтарилган муаммоларни ўзигахос тарзда бартараф этишга ўргатиш, мустақил, ижодий фикрлаш кўникмасини шакллантириш;
б) бадиий асарнинг матнига, бадииятига, тасвирий ифодалар ва бадиий сўзга, тимсоллар қиёфаси,
ҳатти - ҳаракати, одати ва хусусиятларига синчковлик билан қарашга одатлантириш, китобўқишга, ижодга ҳавас уйғотиш
в) ёзувчи маҳоратини, миллий руҳиятини ва сўзга юкланган ҳис - туйғуларни англашга ўргатиш;
г) мустақил мутолаа қилишга одатлантириш, оғзаки нутқини ривожлантириш
д) ўқувчиларнинг дунёқарашини кенгайтириш, маънавий баркамоллик, ватанпарварлик, эстетик ва меҳнатни севиш руҳида тарбиялаш;
Дарс тури: Мустақил ишлаш дарси
Дарс жиҳози: Интерактивли доска
Дарсни бориши: 1. Дарсни ташкил қилиш
2. Уй вазифасини сўраш
3. Янги мавзу баёни

Новдаларни безаб ғунчалар,
Тонгда айтди ҳаёт отини
Ва шаббода қурғур илк саҳар
Олиб кетди гулнинг тотини

Ушбу шеърий мисралар қайси шоир қаламига мансуб?

Уй вазифасини мустаҳкамлаш учун саволлар

Ҳамид Олимжон қандай муҳитда улғайди?
Бўлажак шоир мактабда ва олийгоҳда.
Шоирнинг илк шеъри ва шеърий тўплами.
Шоир ҳаётидаги қаттиқ синовлар.
Ҳамид Олимжоннинг иш фаолиятидаги ютуқлари.
Тақдир бахт ва баҳор куйчиларини тўқнаштирди.
Шоир лирикаси
“Муқанна” драммаси эрк ва озодлик учун кураш тасвирланган асар.
Муқанна ва Гулойин - соф севги эгалари.

Адабий тур

Эпос
Лирика
Драма

Эпос

Қисса
Роман
Ҳикоя
Эртак
Достон
Очерк

Роман

Фантастик роман
Тарихий роман
Сатирик роман
Фалсафий роман

Драма

Трагедия(фожеа)
Комедия

Достон

Ишқий - саргузашт
Тарихий

Эртак

Ҳайвонлар хақидаги хамда мажозий эртаклар (Сусамбил)
Сеҳрли - фантастик эртаклар (Гулиқаҳқаҳ)
Ҳаётий - маиший эртаклар (Маликаи Хуснобод)

Лирика → Ғазал
Лирика→ О zingdan qo ymasin, XALQIM

Слайдты жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 29
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 29
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика