загрузка...

Үй жануарлары

Үй жануарлары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың жалпы үй жануарлары туралы түсінігін кеңейту, үй жануарларының қандай пайда келтіретінін айта алуға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың белсенді сөздік қорын молайту, байланыстыра сөйлеу дағдысын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды үй жануарларына, олардың төлдеріне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым, сұрақ - жауап
«Кім тапқыр?» ойыны, топтық жұмыс, «. Бас бармақ» тәсілі.
Сабақтың көрнекіліктері: Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі түсті суреттер, таратпа
материалдар, А3парағы, желім қағаздар, «Қошақаным» мультфильмі.

Сабақ жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Сабақтың тақырыбы, мақсаты.
III. Үй тапсырмасы.
IV. Жаңа сабақ.
V. Бекіту.
VI. Қорытынды. Бағалау.
VII. Үйге тапсырма.

I. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Сәлемдесу.
Ә) Шаттық шеңбер.
Б) Қыс мезгілі, бүгінгі күн жайлы әңгімелесу.

II. Үй тапсырмасы. Берілген суреттер бойынша «Менің күшігім» тақырыбын мазмұндау немесе өз күшігі, мысығы жайлы әңгімелеу, суретін салу.

III. Жаңа тақырып.
1. «Кім тапқыр?» ойыны. Үй жануарлары қалай дыбыстайды?
(Үнтаспадан үй жануарларының қалай дыбыстайтынын айтады)

2. Сөздікпен жұмыс.
А) оқып, аудару, сөздерді буынға бөліп оқу, қандай сөз, тән дыбысы бар ма? Сұрақ қою.
Ә) сөз тіркесін, сөйлемдер құрастыру.
Адам – человек
бағады – ухаживает
Пайда – польза
әкеледі – приносит
Жүн – шерсть
тоқиды – вяжет

3. Сергіту сәті.

4. Мәтінді мәнерлеп оқы, аудар.
Үй жануарлары.
Үй жануарлары: жылқы, сиыр, түйе, қой, ешкі. Үй жануарларын адамдар бағады. Үй жануарлары адамға пайда әкеледі. Сиыр, ешкі сүт, ет береді. Қой мен түйенің жүнінен киім тоқиды.

5. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.
1. Үй жануарларына не жатады?
2. Үй жануарларын адамдар не істейді?
3. Үй жануарлары кімге пайда әкеледі?
4. Сиыр, ешкі не береді?
5. Ненің жүнінен киім тоқиды?

IV. Бекіту.
1 – тапсырма. Мәтінді дұрыс аударып, толықтырып оқы.
Үй жануарларын адамдар (ухаживают). (Домашние животные) адамға (польза) әкеледі. (Корова, коза) сүт, ет береді. (Овца и верблюд) жүнінен киім (вяжут).

2 – тапсырма. Грамматикалық тапсырма. (Топтық жұмыс)
Жұмыстарды ауыстыру, бас бармақпен бағалау.
I. Мен қошақанмен ойнай....
II...... үй жануарларын баға....
II...... киім тоқи....
III...... пайда әкеле....

3 – тапсырма. Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастыр. (Топтық жұмыс)
«Бағдаршам» тәсілімен бағалау.
1. Бағады, жануарларын, үй, адамдар.
2. Сүт, береді, сиыр, ет, ешкі.
3. Киім, жүнінен, қой, тоқиды, мен, түйе.
4 – тапсырма. «Ойлайық та, ойнайық!». Берілген әріптерден сөздер құрастыру.
Жұмсақ ойыншық – қонжық.
Жылқының төлі – құлын.
Ол туралы ертегі бар – лақ.
Ең қорқақ аң – қоян.
Қойдың төлі – қозы.
Овца (баран) қалай аударылады? - қой

5 – тапсырма. «Ән – көңілдің ажары». «Қошақаным» әні.

V. Қорытынды.
VI. Бағалау. Берілген стикер бойынша тақтаға жаз, күз ағаштарына жапсыру арқылы сабақтың қалай өткенін бағалау.

VII. Үйге тапсырма. Сөздік жаттау, мәтін бойынша түсінік.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 38
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 38
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Ана – өмірдің шуағы
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Трансформер
  • Еркебұлан
    Жазған: Еркебұлан
    Мына жаңалықта: Қазақша шрифтер
  • Камронбек
    Жазған: Камронбек
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика