Білімділер поралы

Рабғузи «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман Хакім» қиссалары

Рабғузи «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман Хакім» қиссалары
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сілтеме: Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектептің 8 - сыныбына арналған оқулық/
С. Мақпырұлы, А. Қыраубайқызы, К. Құрманбай\ Алматы «Мектеп» 2016, 58 бет.
Интернет ресурстары, слайд.
Жалпы мақсаты: Жазушы өмірінен қысқаша мәлімет беру. Қиссалармен таныстырып, мазмұнындағы негізгі ойды ұғындыру.«Қарлығаштың адамға достығы»
әңгімесін қазақ ертегісімен салыстыру
Оқыту нәтижелері:
- Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасады.
- Рабғузи өмірі туралы түсініктері қалыптасады.
- Рабғузи әңгімелерінің мазмұнын түсініп, түсінгенін жеткізе алады.
- Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.
- Әр топтан талантты балалар байқалады.
- Басқалардың пікірі маңызды екенін түсінеді.
Сабақ кезеңдері:

Кіріспе (3 мин)
Психологиялық ахуал туғызу
- Балалар, бүгін қандай күн? (жұма)
- Жұма қазақ халқы үшін қандай күн? (Қасиетті күн)
- Бүгінгі жұма күні барлығымыз үшін сәтті күн болсын! Сабағымыз сәтті өтсін деп тілеймін.
Топқа бөлу
Өлең жолдары арқылы топқа бөлу.
Бағалау парақшасы таратылады.

Үй тапсырмасын сұрау: (7 мин)
1. Жеке жұмыс
Оқушылар өткен тақырып бойынша берілген сәйкестендіру кестесін орындайды.
Сәйкестіндіру (кесте)«Қызығушылықты ояту»
Мұғалім парасатты диалог әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.
1. Насреддин Рабғузи туралы не білесіңдер?
2. Қисса деген не?
3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?
«инсерт» кестесінің бірінші бағанына жазады.
«Инсерт» әдісі (10 мин)
«Инсерт» әдісі арқылы оқулықтағы жаңа мәтінмен танысады.
+-V?
2. Сыныптық жұмыс
Барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіреді.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Мағынаны тану (12 мин)
Ой толғаныс (8 мин)
«Үш жақты күнделік»
1 - топ
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы»
Жоспары:
1. Нұхтың кемесін тышқан тесті
2. Жылан тілегі
3. Масаның тілін жұлған қарлығаш
4. Жылан құрбақа жейтін болды
5. Қарлығаш – адамға дос
2 - топ «Лұқман хакім» қиссасы бірінші әңгіме
- Әр хикаятқа ат қою;
- Жоспарлау;
3 - топ. Екінші әңгіме
4 - топ Үшінші әңгіме
Оқиға кейіпкерлері
Мінездеме
Кейіпкерге өз көзқарасың

Тапсырма.
1 - топ. ВЕНН диаграммасы
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы» қиссасын қазақ ертегісімен салыстыру.
2 - топ «Адамгершілік - ардың ісі» тақырыбына эссе жазу
3 - топ жаңа тақырып бойынша әңгімені сахналау.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазу.

1. Топтық жұмыс
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман хакім» қиссаларын мұқият әрі жылдам оқып шығу керек. Жоспар құрып, баяндайды.
2. Топтық жұмыс
Әңгімені топта талқылайды, идеясын ашады.
3. Мәлімет алмасу
4. Топ идеясын қорғау
1 - топ
«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» т. б. ертегілермен салыстырады.
2 - топ Эссе жазады.
3 - топ Топ оқушылары әңгіме желісі бойынша сахналық көрініс қояды.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазады.

Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Бағалау: (2 мин) Әр топтан бір оқушы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтады. Оқушылар сабақты өмірмен байланыстырады. Бағалау парақшасы арқылы өзін - өзі бағалау.

Кері байланыс: (2 мин)
Нақыл сөздер арқылы оқушылардың сабақ туралы пікірін білу. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ғұламалардың нақыл сөздері арқылы білдіреді.
Үй тапсырмасы: (1 мин) Лұқман хакімнің қиссаларын оқу, өз беттерінше ізденіп, өлеңдерімен танысу. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 20
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 20
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика