Білімділер поралы
загрузка...

Рабғузи «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман Хакім» қиссалары

Рабғузи «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман Хакім» қиссалары
Қазақ әдебиеті 8 - сынып
Сілтеме: Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектептің 8 - сыныбына арналған оқулық/
С. Мақпырұлы, А. Қыраубайқызы, К. Құрманбай\ Алматы «Мектеп» 2016, 58 бет.
Интернет ресурстары, слайд.
Жалпы мақсаты: Жазушы өмірінен қысқаша мәлімет беру. Қиссалармен таныстырып, мазмұнындағы негізгі ойды ұғындыру.«Қарлығаштың адамға достығы»
әңгімесін қазақ ертегісімен салыстыру
Оқыту нәтижелері:
- Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасады.
- Рабғузи өмірі туралы түсініктері қалыптасады.
- Рабғузи әңгімелерінің мазмұнын түсініп, түсінгенін жеткізе алады.
- Рабғузи әңгімелерінің қазіргі ертегілерде кездесетінін дәлелдей алады.
- Әр топтан талантты балалар байқалады.
- Басқалардың пікірі маңызды екенін түсінеді.
Сабақ кезеңдері:

Кіріспе (3 мин)
Психологиялық ахуал туғызу
- Балалар, бүгін қандай күн? (жұма)
- Жұма қазақ халқы үшін қандай күн? (Қасиетті күн)
- Бүгінгі жұма күні барлығымыз үшін сәтті күн болсын! Сабағымыз сәтті өтсін деп тілеймін.
Топқа бөлу
Өлең жолдары арқылы топқа бөлу.
Бағалау парақшасы таратылады.

Үй тапсырмасын сұрау: (7 мин)
1. Жеке жұмыс
Оқушылар өткен тақырып бойынша берілген сәйкестендіру кестесін орындайды.
Сәйкестіндіру (кесте)«Қызығушылықты ояту»
Мұғалім парасатты диалог әдісі арқылы жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қояды.
1. Насреддин Рабғузи туралы не білесіңдер?
2. Қисса деген не?
3. Лұқман хакім туралы не білесіңдер?
«инсерт» кестесінің бірінші бағанына жазады.
«Инсерт» әдісі (10 мин)
«Инсерт» әдісі арқылы оқулықтағы жаңа мәтінмен танысады.
+-V?
2. Сыныптық жұмыс
Барлық оқушылар өз ойлары мен пікірлерін білдіреді.
Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Мағынаны тану (12 мин)
Ой толғаныс (8 мин)
«Үш жақты күнделік»
1 - топ
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы»
Жоспары:
1. Нұхтың кемесін тышқан тесті
2. Жылан тілегі
3. Масаның тілін жұлған қарлығаш
4. Жылан құрбақа жейтін болды
5. Қарлығаш – адамға дос
2 - топ «Лұқман хакім» қиссасы бірінші әңгіме
- Әр хикаятқа ат қою;
- Жоспарлау;
3 - топ. Екінші әңгіме
4 - топ Үшінші әңгіме
Оқиға кейіпкерлері
Мінездеме
Кейіпкерге өз көзқарасың

Тапсырма.
1 - топ. ВЕНН диаграммасы
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы» қиссасын қазақ ертегісімен салыстыру.
2 - топ «Адамгершілік - ардың ісі» тақырыбына эссе жазу
3 - топ жаңа тақырып бойынша әңгімені сахналау.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазу.

1. Топтық жұмыс
Рабғузидың «Қарлығаштың адамға достығы», «Лұқман хакім» қиссаларын мұқият әрі жылдам оқып шығу керек. Жоспар құрып, баяндайды.
2. Топтық жұмыс
Әңгімені топта талқылайды, идеясын ашады.
3. Мәлімет алмасу
4. Топ идеясын қорғау
1 - топ
«Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» т. б. ертегілермен салыстырады.
2 - топ Эссе жазады.
3 - топ Топ оқушылары әңгіме желісі бойынша сахналық көрініс қояды.
4 - топ Адамгершілік туралы мақал - мәтелдер жазады.

Бағалау критерийі
Өзін - өзі бағалау
Бағалау: (2 мин) Әр топтан бір оқушы бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтады. Оқушылар сабақты өмірмен байланыстырады. Бағалау парақшасы арқылы өзін - өзі бағалау.

Кері байланыс: (2 мин)
Нақыл сөздер арқылы оқушылардың сабақ туралы пікірін білу. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ғұламалардың нақыл сөздері арқылы білдіреді.
Үй тапсырмасы: (1 мин) Лұқман хакімнің қиссаларын оқу, өз беттерінше ізденіп, өлеңдерімен танысу. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 29
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 29
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика