Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Құлақтан кіріп, бойды алар

Құлақтан кіріп, бойды алар
Сабақтың мақсаттары:
а) білімділік мақсаты: өлеңді мәнерлеп оқып, тақырыбы мен мазмұнына талдау жасау.
Абай ақынымызды тағы бір қырынан /сазгер/ таныту.
ә) тәрбиелік мақсаты: оқушыны өнерге баулу, эстетикалық тәрбие беру. Өнерді сүюге, қастерлеуге шақыру.
б) дамытушылық мақсаты: Абай өлеңдерін мәнерлеп, жатқа оқуға, әндерін нақышына келтіріп, айтуға үйрету.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, топтастыру әдісі, ой шақыру
Көрнекілігі: интерактивті тақта, музыкалық аппараттар, суреттер, кітаптар, т. б

Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.“Жасырын ұяшықтар”
ІІІ. Жаңа сабақ. “Мағынаны ашу”
ІV. Бекіту кезеңі. “Ой қорыту”
V. Үйге тапсырма
VІ. Бағалау

І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен амандасу, түгендеу
ә) Назарларын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Жасырын ұяшықтар»
1. “Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ” өлеңі қанша шумақ, қанша тармақтан тұрады?
2. Өлеңде неше бунақ, неше буын бар?
3. Өлең қандай ұйқасқа құрылған?
4. Естіген сөзді ұмытпастыққа қандай төрт түрлі себеп бар?
5. Ой кеселдерін ата.
6. Өлең дегеніміз не?
7. Шумақ дегеніміз не?
8. Өлең ұйқасы дегеніміз не?
9. Өлеңді мәнерлеп, жатқа айтып бер.
ІІІ. Жаңа сабақ

Ой ашар:
Әлемге мәшһүр болған Абайым бар,
Айтуға оның бәрін уақытым тар.
Рухына ұлы Абайдың тағзым етіп,
Бастайық, рұқсат болса, ағайындар.

а) Өлеңді мәнерлеп оқу, талдау, мазмұнын ашу
Құлақтан кіріп, // бойды алар, 9 а
Жақсы ән мен // тәтті күй. 7 б
Көңілге түрлі // ой салар, 8 а
Әнді сүйсең, // менше сүй. 7 б
Өлең 7 шумақты, 28 тармақты, 2 бунақты, 8 - 9 буынды, шалыс ұйқасқа құрылған.
ә) Абайдың қандай әндерін білесіңдер? / «Сегізаяқ», «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық ай», «Айттым сәлем, Қаламқас», т. б/
б) Ортаға Алтын мен Саягүл музыкалық аппараттың сүймелдеуімен «Желсіз түнде жарық ай» әнін орындайды.

ІV. Бекіту кезеңі. «Ой қорыту»
1. Ақын ән мен күйден алған әсерді қалай суреттейді?
2. Ақын нағыз әнші қандай болуы керек дейді?
3. Бүгінгі сабағымызда ұлы ақынымызды қай қырынан таныдық?
4. Өлең қанша шумақ, қанша тармақтан тұрады?
5. Неше бунақты, неше буынды екен?
6. Қандай ұйқасқа құрылған?
«Топтастыру» әдісі

Атырау облысы,
Жылыой ауданы, Тұрғызба ауылы
№4 М. Әуезов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мұқанғалиева Мария Арыстанқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 29
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 29
Роботтар: 4
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика