Білімділер поралы

Тұрлаулы мүшелер

Сабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелер
Сабақтың мақсаттары: Білімділігі: Тұрлаулы мүшелерді мүшелер туралы ұғым қалыптастыру, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру.
Дамытушылығы: Таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру, оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу тілін дамыту
Тәрбиелігі: Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ой қозғау, ойын
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, семантикалық карта, сауалнама
Пәнаралық байланысы: Ана тілі, дүниетану

Сабақтың жүрісі: І Ұйымдастыру бөлімі
А) Психологиялық дайындық: Қазақ тілім - өз тілім, дана тілім
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым қазақ тілім.

ІІ. Өткенді қайталау: «Қына тасқа бітеді. Білім басқа бітеді»
1. Сөйлем нені білдіреді?
2. Сөйлем неден құралады?
3. Сөйлемнің қандай түрлері бар?
4. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
5. Сөйлем мүшелерін ата.
6. Бастауыш дегеніміз не?
7. Баяндауыш дегеніміз не?
8. Қандай жағдайда бастауыш пен баяндауыштың арасына сызықша қойылады?

ІІІ. Көркем жазу. ЛЛЛЛ лллл
Кітап – білім бұлағы.
Білім – өмір шырағы.

ІV. Жаңа сабақ: 1. Қызығушылықты ояту. «Сөз қуаласпақ» ойыны
1 топ. Бастауыш 2 топ. Баяндауыш
Шарты: Бастауыш сөз ойлау, баяндауыш сөйлемді аяқтау.
2 Мағынаны тану.
Тұрлаулы мүшелер
Бастауыш

Кім? Не? Кімдер? Нелер? Кімі? Несі?
Баяндауыш

Не істеді? Не қылды? Қайтті? Не? Кім? Қандай?
Ереже: Сөйлем құруға негіз болатын сөздер сөйлемнің тұрлаулы мүшелері деп аталады.
Бастауыш пен баяндауышты сөйлемнің тұрлаулы мүшелері деп атаймыз.

Атырау облысы, Жылыой ауданы
Тұрғызба ауылы №4 мектеп
бастауыш пәні мұғалімі
Байсеуова Жанаргүл Таңжарқызы

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 176
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 174
Роботтар: 3
Qulsara Жанна Кенжебекова
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика