Білімділер поралы

Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу

Қазақ тілі 6 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Мәтіннің мазмұнын сұрау
Кеспе қағаздарын тарату

III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу
3. Диалогті досыңмне оқу
4. Жазылымы
Қыс – жылдың............ 1. ұнайды
Мен қыс мезгілін өте жақсы...... 2. Туған күнім болады
Қыста әсем қаламыз Астанада....... 3. Шанамен, конькимен сырғанаймыз
Қарағай мен қайың ақ кимешек..... 4. Ең тамаша мезгілі

IV. Жаңа сабақты бекіту:
1. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру
Қимыл, іс - әрекеттің жай - күйін, мекенін, мезгілін, мөлшерін, мақсатын, білдіретін сөз табын үстеу деп атаймыз.
Мысалы: Ертең ауылға барамын.
Үстеудің лексика - грамматикалық белгілері:
- Үстеу қимылдың түрлі белгілерін анықтайды.
- Үстеу сөздер түрленбейді
- Сөйлемде пысықтауыш болады.
Үстеудің жасалу жолдары:
- Ша, ше: бала - ша, ауыз - ша
- Лай, - лей,- дай,- дей, тай, - тей: жастай, қыстай, жібектей
- дайын, - дейін: түлкідейін
- лап, леп, - дап, - деп, - тап, - теп: жаяулап, темірлеп

V. Сабақты қорыту: А) Төмендегі сөйлемдерден үстеуді тауып, астын сызып шығыңдар:
Ол түнде кеш келді.
Кеше қар жауды.
Бағана бізге қоңырау шалды.
Жаздыгүні әжеммен Астанаға барамын.
Күзде Асқар 2 - сыныпқа барады.
Қазір қазақ тілі сабағы

Ә) Мына үстеулерді тұлғасына қарай жіктеңдер: әрең, басқаша, дәл, қытайша, ерекше, күздей, соншама, кенгет, кенеттен, төмен, аса, мұнда, зорға.

VI. Үй тапсырмасын беру: 106 - бет 2 - тапсырма мазмұндау. жазу
VII. Бағалау. Рефлексия

Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 84
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 82
Роботтар: 3
Оралбекова Назира Азираф
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика