Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Болжалдық сан есім. Саяхаттан келгенде

22 қыркүйек 2017, Жұма
Қазақ тілі 6 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Саяхаттан келгенде. Болжалдық сан есім
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Грамматикалық тақырыпты түсіндіру
Сұрақтары: қанша? Неше?
1.- дай,- дей, - тай,- тей, - лап,- леп, - дап,- деп, - тап,- теп, - лаған,- леген,- даған,- деген,
Мыс: жүздей, ондаған, мыңдап
2. шамалы, шақты, (аату септік) жуық, жақын (барыс септік)
Мыс: жүз шамалы, онға жуық

2. Төмендегі сөйлемдерден сан есімдерді тауып, олардың жасалу жолын анықтау.
Концертке екі жүздей адам жиналды. Ауылға дейін жүз елуге жуық километр. Сабақ тың аяқталуына бес минуттай қалды. Қалада үш жүз мыңға жақын тұрғын тұрады. Оның үйіндегі кітапханасында екі жүздей кітап бар. Мәжіліс залында алпыс - жетпістей адам жиналыпты. Ұшаққа жүз шақты адам кірді.

3. Лексикалық тақырып бойынша диалог құрап жазу

IV. Жаңа сабақты бекіту.
Төмендегі мәтіннен сан есімдерді теріп жазу:
Біреу есік қақты. Үйге екі досым келді: біреуі - Қанат, екіншісі - Мұрат. Сіңлім біреумен бірге кітапханаға кетіпті. Сенің үйіңе біреу келді ме? Менің бір ұлым бар. Екеуі де ұзын бойлы. Барлық жетеуі дүкенге кетті. Мұғалім төртеуіне рұқсат берді. Екіншісі – менің әжем.

V. Сабақты қорыту: пысықтау сұрақтарын қою:
- Сан есім дегеніміз не?
- Сан есімдер қалай топтарға бөлінеді?
- Есептік сан есімдерге мысал келтіріңдер.
- Реттік сан есім қалай жасалады?
- Жинақтық сан есімнің жұрнақтарын ата.

VІ. Сергіту сәті. Жұмбақтар шешу.
VІI. Үй тапсырмасын беру: ережені жаттау, «алтау, жетеу» сөздерін септеу
VIІI. Бағалау

Басқа тақырыптағы сабақтарды қарау
3 275
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ғаламтор құрамының элементтері
Ғаламтор құрамының элементтері
«Ғаламтор құрамының элементтері» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Денсаулыққа зиянды әдеттер. Жинақтық сан есім
Денсаулыққа зиянды әдеттер. Жинақтық сан есім
Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту. Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Мектепке немен барасың?
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×