Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ғаламтор құрамының элементтері

22 қыркүйек 2017, Жұма
Қазақ тілі 7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Ғаламтор құрамының элементтері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Ғаламтор құрамының элементтері» тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Жазылым – 3 - тапсырмадағы көп нүктенің орнына тиісті жалғауларын қойып жазыңдар. Мәтінді әңгімелеңдер.
Журнал – сіз... Интернетте жасаған саяхатыңыз... барысын қарап шығуға мүмкіндік беретін жүйе. Интернет Explorer сіздің Интернет... жасаған әрбір қадамыңыз... өз бетімен тіркеп отырады. Сіздің кіріп - шыққан веб - торапқа деген сілтемелері бар бұл жазбалар журнал қалтасы... сақталып тұрады.
1. Тірек сызбаны пайдалана отырып, әңгіме құрастыру:

IV. Жаңа сабақты бекіту: Төмендегі сөздер мен сөз тіркестерінің аудармаларын анықтаңдар.
Сөздер мен сөз тіркестері -------- Аудармалары
1. байланыс жасау --------------- 1. можно сказать
2 телефон желісі ---------------- 2. управлять
3. көмек ----------------------- 3. телефонная связь
4 басқару -------------------- 4. помощь
5. айтуға болады ------ 5. связываться

V. Сабақты қорыту: Сұрақтарға жауап беру:
- Интернет құрамына кіретін элементтерді атаңдар.
- Электронды поштаның атқаратын қызметі қандай?
- Браузер деген не?
- Журнал қандай мүмкіндік беретін жүйе?
- Осы тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді атаңдар.
VI. Үй тапсырмасын беру: 245 - бет 4 - тапсырма мазмұндау
VII. Бағалау. Рефлексия

Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
1 421
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ұлттық киімдер
Ұлттық киімдер
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Сырт киімдер
Сырт киімдер
Сырт киімдер туралы мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ғаламтор қызметтер
Ғаламтор қызметтер
Ғаламтор қызметтері тақырыбы бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Сөздік диктант
Сөздік диктант
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Мектепке немен барасың?
Мектепке немен барасың?
Мектеп туралы алған білімдерін толықтыра түсу. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту. Ой - өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×