Білімділер поралы
загрузка...

Дауыссыз л, р, ң дыбыстары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ тілі 2 сынып
Осы сабақтың оқу мақсаттары: 2. 4. 1. 4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу
Бағалау критерийлері Барлық оқушылар:
2. 4. 1. 4 дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін қолдана біледі
Көптеген оқушылар: дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін қолдана біледі, сөздердің жазылуын есте сақтай алады
Кейбір оқушылар: Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін ажыратып, дәлелдей алады
Тілдік мақсат: Дауыссыз дыбыстар
Пән аралық байланыс Әдебиеттік оқу, дүниетану
Басы
Білу
Ширату
«Су - ли - фо» (өткен дыбыстарға тоқталу)
(Неше сөз ойлай алады қ, к, п дыбыстарына)
Мысал келтіру Сол сөздерді дәптерге жазу

Ортасы

Мақсат қою
Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесі
Дауыссыз дыбыстар екенін айту
Л, р, дыбыстарының сөз басында келген жағдайдағы жазылу емлесі айтылады.
Ра - ра - ра
Гүлге қонды ара т, б. сөздерді өздері құрастыру және айту.
– Бұл дыбыстардың естілуі мен жазылуына байланысты қалай айтсақ, солай жазылады? (Қалай естілді, солай жаздық).
«Кел, ойланайық» жұмбақ шешіледі. Қарамен жазылған сөздердің (лезде, іліп) жазылуы салыстырылады.
Дауыссыз н мен ң
– Енді балалар ң дыбыстары кездесетін бірнеше сөз ойлаңдар.
ң дыбыстары сөздің ортасында келетіндігі анықталады.
. Мысалы: қаң - бақ, қо - ңыз.
Кейбір оқушылар қоң - ыз деп буынға бөлуі мүмкін.
«Есіңде болсын» ережемен таныстыру. Ң дыбысы екі дауысты дыбыстың ортасында келген жағдайда сөздерді буынға бөлген кезде, ң дыбысы келесі буынның басында келетіндігі түсіндіріледі.
тақтаға, оқушылардың дәптерлеріне тасымалдатып жазғызу
1 тапсырма
л, р, ң дыбыстары бар сөздер ойлау
2 - тапсырма «Қай әріпті жоғалттым ойыны»
Қайы...,... ақ,... оза т. б
3 - тапсырма
Өлеңнің ішінен бүгінгі өткен дыбыстарды табу
Ширату: Қызыл өрік әніне қимылдар жасау.
Терме диктант. тақтада бірнеше сөздер жазылады. Оқушылар олардың ішінен ң әрпі кездесетін сөздерді ғана теріп, тасымал түрін көрсетіп жазады.
Радио лимон аңызық, қарындас, жаңғақ, баспалдақ, таңғы, кеңес, қуаныш, кеңес.
– Аңызақ сөзінде ң әрпі екі дауысты дыбыстың ортасында келіп тұр? Осы сөзді ң әрпінен бастап тасымалдауға бола ма?
Бұл жерде сөздің а - ңы - зық деп буынға бөлінетіндігі, бірак а - ңызық деп тасымалдауға болмайтындығына оқушылардың көзін жеткізу керек. Бір дыбысты буын тасымалдауға келмейтіні, яғни а - ны жалғыз жолға қалдыруға болмайтындығы айтылады.
Соңы
Плакатта маркермен сөздер жазу, оны қорғау
Сабақты қорытындылау.
– Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
– Үнді дауыссыз дыбыстарды кім атап береді?
– Л, р дыбыстары сөз басында келген жағдайда, олардың айтылуында қандай дыбыстар қолданылады?
– Ң дыбысы екі дауысты дыбыстың ортасында келген сөздерді қалай тасымалдаймыз?

Кері байланыс
Сабақтың өн бойында дұрыс емес жауаптарға түзетулер енгізілді.
Дискриптор:
1. Дауыссыз л, ң, р дыбыстарының емлесін қолдана біледі
2. Сөздердің жазылуын есте сақтай алады

№10 Амангелді атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Мұғалім: Шоланова Гүлжамиға

Дауыссыз л, р, ң дыбыстары жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 167
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 167
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика