Білімділер поралы

Қазақ тілі пәнінен 5 сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспарлары

Қазақ тілі пәнінен 5 сыныпқа арналған жоспар
Сабақ тарықыптары
Танысу
Әдепті балалар
Өзім туралы
Ертегілер елінде
Аялдама
Нәтиже сабақ
Менің отбасым
Отбасы мүшелері
Отбасы
Отбасындағы дәстүрлер
Біздің үй
Нәтиже сабақ


Үлгі: 1. Сабақтың тақырыбы: Танысу
2. Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Оқушыларға тән дыбыстарды қайталата отырып буын, екпін және жаңа сөздермен таныса отырып білімдерін жалғастыру.
ә ) Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын дамыту, және сөйлесу әрекетін күшейту.
б ) Тәрбиелік: Оларды танысу кезінде өмірде де, сыпайы адал болуға тәрбиелеу.
3. Сабақтың түрі: жаңа сабақ
4. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
5. Жұмыс формалары: топтық, жұптық, жекелей.
6. Көрнекілігі: дыбыстар мен әріптер, жаңа сөздер.

Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Олармен танысу, түгендеу, өзара сөйлесу. Балалар жазда қалай демалдыңдар? Сыныпта неше оқушы бар? Міне жаңа оқу жылы басталды. Оқу құралдарың түгел ме? Сабаққа дайынбыз ба?

II Сабақтың мақсатын айту: Танысу – знакомство; Бүгін біз сендермен бір - біріңмен танысқанда қандай сөздер қолданасыңдар, яғни жаңа сөздермен танысу және дыбыстар мен әріптер, буын, екпін түрлерімен танысып, жұмыс жүргіземіз.

III Жаңа сабақты түсіндіру:
Жаңа сөздермен танысу
Диалог оқыту
Дыбыстар мен әріптер
Буын және екпін
Сергіту сәті

IY Жаңа сабақты пысықтау: 1. Сөздермен танысу; оны үш қатарға бөліп оқыту, және дәптерлеріне жаздырып қою

Сөздік жұмысын мәнерлеп оқыту; Сәлеметсіз бе!- здравствуйте!
Сәлеметсіздер ме!- здравствуйте!
Сәлеметсің бе!- здравствуй!
Сәлем - привет
қайырлы таң!- доброе утро!
қайырлы күн!- добрый день!
жағдайың қалай?- как дела?
Танысу - знакомство
Аты - жөні - имя, фамилия
Оқу - учиться
Жақсы - хорошо
Жас - здесь; лет
Қуаныштымын - я рад
2. Диалог оқыту: Оқулықтағы диалогты екі оқушыдан үш қайтара оқып шығып, оқушылар өзара диалог құрады.
3. Дыбыстар мен әріптер: Қазақ тіліне тән 10 дыбыс бар, олар дауысты және дауыссыз болып екіге бөлінеді; Оларды атап көрсету, карта түрінде жекелеп атап көрсету, дыбыстау
Үлкен сызба бойынша буын түрлерін түсіндіру; Үш түрі бар
Қазақ тілінде екпін тұрақты болады. Екпін - ударение, екпін сөздің сөздің соңғы буынына түседі. Ережені дәптерлеріне жазу.
4. Сергіту сәті: Жұмбақ оқу.

5. Оларды үлгі бойынша тақтаға талдау жасауға шақыру.

Танысу - үш буынды; 1, 2, 3 - ашық буындар Т - дауыссыз, қатаң
А - дауысты, жуан
Н - дауыссыз, үнді
Ы - дауысты, жуан
С - дауыссыз, қатаң
У - дауысты, жуан Сөзде 6 әріп 6 дыбыс бар

V. Сабақты қорытындылау: Оқушы, білім сөзіне оқушылар өздері фонетикалық талдау жасауы керек: Мұғалім мектеп туралы өлең оқып береді, оқушылар тыңдайды.
YI. Үйге тапсырма: Сөздікті жаттау, әр түрлі 5 сөзге фонетикалық талдау жасап келу, ережені жаттау.
Оқушыларды бағалау

Қазақ тілі пәнінен 5 сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспарлары. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 162
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 162
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика