Білімділер поралы
загрузка...

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен өткізілетін «Эрудит» ойынының сценарииі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен өткізілетін «Эрудит» ойынының сценарииі.
Ойынның мақсаты:
▪ Оқушылардың қазақ тілі мен әдебиетінен білімдерін тексеру, сынау;
▪ Тілдерін дамыту;
▪ Оқушыларды қазақ тілін үйренуге баулу, қызықтыру.
Ойын шарттары:
1. Әр сыныптан 5 оқушыдан тұратын 1 топ.
2. Топтың аты, эмблемасы, ұраны болу қажет.
Ойынның кезеңдері:
1. «Таныстыру» кезеңі.
2. «Келсең, кел!» топбасшылар сайысы.
3. «Асық иірім» топ мүшелері сайысы.
4. Сергіту сәті.
5. Жанкүйерлермен сайыс.
6. «Тапқыр достар» сайысы.
7. «Қорытынды» кезең.
Көрнекі құралдар: нақыл сөздер, тіл туралы мақал - мәтелдер, үлестірме материалдар, жетондар, тақта.

І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Әр сыныпты өз топтарымен сәйкес орналастырып, қолайлы жағдай туғызу.
Ойын барысы:
Жүргізуші: Армысыздар құрметті қонақтар, қатысушылар! Бүгінгі «Эрудит» интеллектуалдық ойынына қош келдіңіздер!
Ана тілің біліп қой,
Бостандығың, теңдігің.
Ана тілің біліп қой,
Мақтанышың, елдігің.
Ана тілі – қазақ халқының мемлекеттік тілі, яғни дамыған, бай, икемді тілдің бірі – қазақ тілі. Тіл қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі де құдіретті.
Ана тілін білмеген -
Ақылы жоқ желікбас.
Ана тілін сүймеген -
Халқын сүйіп жарытпас, - деп, Байділда Сарноғаев сіздерді ана тілін білуге, үйренуге, дамытуға шақырады. Ол үшін біз көп оқып, қазақ тілінің қызықты да құнарлы грамматикасын білу керекпіз.
Осымен «Эрудит» интеллектуалдық ойынын ашық деп жариялаймын.
Ж: Біріншіден, ойынды бастамас бұрын, сіздерді әділ қазылармен таныстырып кетейін:
- Директордың ОЖ орынбасары – Қасымова Ұлбике Байдрахманқызы.
- Қазақ тілі пәнінің мұғалімі – Каскадамова Қарлығаш Шарапиқызы.

ІІ. Ойын шарттары.
Жүргізуші: Құрметті қонақтар, ойыншылар, ойын шарттарымен таныс болайық:
1. Ойын 7 кезеңнен тұрады;
o 1кезең «Таныстыру». Топ басшысы өз тобының мүшелерімен, топтың атымен, эмблемасы және ұранымен таныстырады. Бұл кезеңдегі ең жоғарғы балл 10 балл.
o 2 кезең «Келсең, кел!» топбасшылар сайысы. Сұрақтарға жауап беру қажет. Әр дұрыс жауапқа 5 балл беріледі. Сұрақ саны: 10.
o 3 кезең «Асық иірім». Кез келген топ мүшесі келіп асық иіреді, асық қай балдық цифрға түссе соған сәйкес сұраққа жауап береді.
Алшы – 5 балл, тәйке – 4 балл, бүк – 3 балл, шік – 2 балл.
o 4 кезең «Сергіту сәті». Барлық топтарға бірдей тапсырма. Диолог құрастыру.
o 5 кезең «Жанкүйерлер» сайысы. Жанкүйерлерге сұрақтар қойылады. Дұрыс жауап берсе өз ұпайын қалаған тобына береді. Жанкүйердің дұрыс жауабына 5 балл беріледі.
o 6 кезең «Тапқыр достар». Әр топқа әр түрлі бір - бір сөзден беріледі. Сол сөздің әріптерінен сөздер құрайды. 1 сөз – 5 баллмен есептеледі.
o 7 кезең «Қорытынды». Әділ қазылар жинаған баллдарды санап жеңген топты марапаттайды.
- Міне шарттарымен де таныстық, сіздерге айтарым, қатысушылар, сәт - сапар!
Ойынымызды бастаймыз. 1 кезең «Таныстыру». Бірінші тобымызға сөз кезегін береміз.
- Ортаға шығып ойынның шарты бойынша таныстыру.
- Ал, сайыскерлер 1 - ші кезеңнен сүрінбей өттік. Ендігі кезек топбасшыларда. Ойынымыздың 2 - ші кезеңі «Келсең кел!». Топбасшыларын ортаға шақырамыз. Сіздердің мақсаттарыңыз – кім бірінші жауап береді, сол 5 ұпай алады, дайындықты ту көтерумен көрсетесіздер. Бастайық.
Сұрақтар:
1. Мемлекеттік тіліміз қандай және қай жылы қабылданды?
2. Үш бәйтерек кім?
3. Кім? Не? деген сұрақтарға жауап беретін сөз табы.
4. Әнұран авторлары?
5. Буынның неше түрі бар?
6. Балалар әдебиетінің авторы?
7. Сын есім дегеніміз не?
8. Қазақ тіліне тән дыбыстарды ата.
9. Дауысты дыбыстар қандай түрлерге бөлінеді.
10. Алфавиттегі алтыншы әріпті ата.

- Жарайсыңдар, топбасшылар. Ендігі сөз кезегін әділ қазыларға береміз, екі кезеңнен кейінгі ұпай сандарын тыңдайық.
- 3 кезең «Асық иірім». Әр командадан кезек кезекпен шығып, асықтың көмегімен сұрақты таңдаймыз. Жауап беру барысында топпен ақылдасуға болады.
«Алшы» сұрақтары 5 ұпайлық.
1. Сөйлемнің құрылысына қарай түрлері?
2. Құрмалас салалас сөйлемнің түрлерін атаңдар.
3. Құрмалас сабақтас сөйлемнің түрлерін атаңдар.
4. Сөйлем мүшелерін атаңдар.
5. Омоним дегеніміз не? Мысал келтіріңдер.
6. Бейімбет Майлиннің туған жері, жылы.
«Тәйке» сұрақтар 4 ұпайлық.
1. Құрмалас сөйлемнің түрлерін ата.
2. Тұрлаулы сөйлем мүшелерін атаңдар. Мысал келтіріңдер.
3. Тұрлаусыз сөйлем мүшелерін атаңдар. Мысал келтіріңдер.
4. Ыбырай Алтынсарин кім? Туған жері.
5. Септіктерді сұрақтарымен атаңдар. «Мектеп» сөзін септеңдер.
6. Есімдіктің түрлерін атаңдар. Мысал келтіріңдер.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 277
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 277
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика