Білімділер поралы
загрузка...

Ғажайып бақ ертегісі

Сабақтың тақырыбы: Ғажайып бақ ертегісі.
Сабақтың мақсаты: 1. Халық ауыз әдебиетінің бірі ертегі жанрының ерекшелігімен таныстыра отырып, ертегінің сюжетін ұғындыру, сөз өнерінің әдемі кестелері арқылы оқушының сөздік қорын байытып, мәнді, мағыналы сөйлеуге жаттықтыру.
2. Ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі кездесетін оралымды сөз тіркестері мен сөз мағынасын ұғындыру арқылы ойлау қабілетін, байқағыштығын жетілдіру.
3. Оқушыларды адалдыққа, өз ойын дәлелді, анық жеткізе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі: сұрақтарға жауап алу, тілдік сезімді дамыту.

Сабақтың жүрісі: 1. Ұйымдастыру.
Көңіл - күй терапиясы.
Психологиялық дайындық.
Әрбір сабақ: үйрену, ұлағат, іздену.
Әрбір адам: туысым, досым, бауырым.
Әр ісіміз: тірек, тірлік, тіршілік.
Әр сөзіміз: адалдық, бірлік, шыншылдық.
2. Қызығушылықты ояту.
А) Ертегі түрлерін ата.
Төмендегі ертегілер ертегінің қай түріне жатады?
Еңбекпен тапқан тиын; Ұр, тоқпақ; Қарлығаштың құйрығы неге айыр;

Ә) Сұрақтарға жауап алу
● Сүлеймен патша қандай бұйрық берді?
● Үкі інілері Байғыз бен Жапалақты қайда жасырды?
● Құстарды қыру міндеті кімге жүктелді?
● Жапалақ Байғыз інісіне қандай опасыздық жасады?
● Бұл ертегінің қай түріне жатады?
● Ертегі арқылы адам бойындағы қандай кемшіліктер сыналады?

Б) Ертегідегі құстарға мінездеме бер
Көкжендет, Жапалақ, Үкі.
Оқушыларды мінездеме берген құстарына қарай 3 топқа бөлу.

3. Мағынаны тану. Жаңа сабақ. Ғажайып бақ.
- Ертегінің мазмұнына шолу.
4. Ертегіні топ бойынша бөліктерге бөліп оқу.
- Асан мен Қасеннің алтын тауып алуы.
- Қариядан ақыл сұрауы.
- Төртінші шәкірттің іс - әрекеті.
( INSERT ) Түртіп алу стратегиясы

5. Сергіту сәті.
6. Сұрақ қою стратегиясы.
1.”Ғажайып бақ” ертегінің қай түріне жатады?
2. Асан мен Қасеннің адал достығын қалай байқадың?
3. Қария ең кіші шәкіртіне неліктен риза болды?
4. Бұл ертегіден халықтың қандай арман - тілегін байқадың?
5. Ертегі ұнады ма? Несімен ұнады?
Бөлімдерге бөліп оқудың пайдасы қандай?

7. Ой қорыту. Тауып оқу.
- Ертегіден нақыл сөзді тауып оқы.
- Аулына жақындаған жігіттің ішкі ойын, уайымын тауып оқы.
- Төрт шәкірттің шешімін тауып оқы.
Асан мен Қасеннің дауын сен қалай шешер едің?

8. Топпен жұмыс.
Соңғы сөзді маған қалдыр.
Мәтіннің ұнаған жері
Өз пікіріңді білдір, түсініктеме бер.

Адамдардың игілігі үшін ғажайып баққа тағы не қосар едің?
9. Үйге тапсырма.
Ертегіні түсініп оқу.
Көрнекілік стратегиясы. Ғажайып бақтың суретін сал.
10. Бағалау.
- Топ жетекшілерінің бағасы.
- Мұғалімнің бағасы.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 299
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 299
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика