Білімділер поралы

Ж. Аймауытов Қартқожа

4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ж. Аймауытов Қартқожа
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Шығарма мазмұнына талдау жасай отырып, тақырыбы мен идеясын ашу.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқи алады, мазмұнын түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі: көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады.
Кейбір оқушылар: шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Тілдік мақсат Оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқып, талдай алады;
Негізгі сөздер мен тіркестер: Уфа, шәкірт, кітапша
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
– топпен жұмыс жасауға үйренеді.
– сабақта белсенділігі артады.
– шығармашылық қабілеті танылады.
Талқылауға арналған тармақтар: Ақынның «Жер сияқты пайдалы бол» дегенін қалай түсінесіңдер?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
кітап - книга - book, оқу - учеба - learning
Алдыңғы оқу: Насихат

Басталуы 7 минут
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Топқа біріктіру
Үй тапсырмасын тексеру
«Насихат» Өлеңді жатқа айту

Ортасы 28 минут
Білу. «Барлаушы» әдісі. Мәтінді оқу
Түсіну. 1 – топ. Мәтін кейіпкерін суреттеу.
2 - топ. Мәтінге жоспар құру.
3 - топ. Мазмұны бойынша сұрақтар дайындау.
4 - топ. Мәтіннен тірек сөздерді жазу.
Қолдану. Мәтіннен Қартқожаның оқуға құштарлығын сурет
теген тұстарын тауып оқу
Талдау. Шығармалар кестесі
Ш. Құдайбердіұлының «Насихат» өлеңімен салыстыру
Жинақтау. Синквейн Қартқожа

Аяқталуы 10 минут
Бағалау. «Мен үшін үлгі болар жан» Эссе
Кері байланыс
Сабақты бекіту
Өзара бағалау

Мұғалімнің есімі: Оңдаған Жұлдызай Дуйсембайқызы

Ж. Аймауытов Қартқожа. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 276
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 274
Роботтар: 1
Шынар Ж Әлішер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика