Білімділер поралы

Менің күн тәртібім. Есімше

Сабақ тақырыбы: Менің күн тәртібім. Есімше (8 - сынып)

Сабақтың мақсаты: 1 Білімділік: Оқушыларды Азаттың күн тәртібімен таныстыру, сауатты сөйлеуге, жазуға, оқуға үйрету.
Дамытушылығы: Жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын, ойындар, сөзжұмбақтар арқылы ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Азаттың күн тәртібін балаларға үлгі өнеге етіп, уақыттарын бос өткізбей тиімді пайдалануға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру Амандасу, сабаққа дайындығын қадағалау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
«Кубизм» стратегиясы бойынша үй тапсырмасын қайталау.
1 - жағы: «Етістік дегеніміз не?»
2 - жағы: «Қарағанды қаласында қандай кинотеатрлар бар?»
3 - жағы: «Етістіктің ерекше формаларын атаңыз.»
4 - жағы: «Сенің сүйікті кинофильмің қандай?»
5 - жағы: «Есімшенің жұрнақтарын атаңыз»
6 - жағы: «Сөйлемдерді аяқтаңыз:
1. Сіздің соңғы көрген кинофильміңіз -...
2. Сіздің сүйікті киноактеріңіз -...»

Психологиялық ахуал тудыру арқылы топқа бөлу:
Гүлдер бейнесі арқылы сынып оқушыларын топқа бөлу:
- Әр түрлі түстегі гүлдерді оқушылар бір - біріне сыйлап, тілек айтады;
- Олардың түстеріне қарай топқа бөлінеді.
Бейне ролик негізінде жаңа тақырыпты тауып, оның мақсат - міндеттерін анықтайды. (бейнеролик)

ІІІ. Жаңа сабақ
Менің күн тәртібім
Сөздікпен жұмыс
Күн тәртібі - режим дня
Ояну - просыпаться
Кесте - график
Таңертеңгі ас - завтрак
Демалады - отдыхает
Ұйықтайды - спит
Ауысым - смена
Серуендеу - гулять
Орындау - выполнять
Ұйықтамас бұрын - перед сном

Мәтінмен жұмыс

Вильям - сегізінші сынып оқушысы. Ол Қарағанды қаласында тұрады. Вильям күнде ерте тұрады, себебі ол таңертеңгі ауысымда оқитын.
Вильям сағат жетіде тұрады, дене шынықтыру жаттығуларын орындайды да, жуынады. Таңертеңгі асын ішеді.
Үйден таңертеңгі сағат сегізде шығады. Автобусқа отырып, мектебіне барады. Сағат екіде мектептен шығып, үйіне келеді. Үйге келгенде, түскі асын ішіп, біраз демалады. Үй ішін тазалайды.
Сағат бес болған уақытта ол әдеттегіндей грек - рим күресіне барады. Оған бұл үйірмеге барған ұнайды.
Сағат жетіде кешкі асын ішкен соң, ертеңгі сабағына дайындалады. Ұйқыға жатпас бұрын, Вильям өзінің сүйіп оқитын кітабын оқып, сағат он жарымда жатады.

Тапсырмалары:
1. 3 топ бөлікке бөлінген мәтіндерді аударады (ауызша орыс тіліне аударады)
2. 1 - топ аударылған толық мәтін негізінде «Менің күн тәртібім» тақырыбына диалог құрастырады.
3. 2 - топ сурет бойынша мәтін құрайды. (күн тәртібіне байланысты)
4. 3 - топ арнайы берілген мәтін бойынша мимиканы қолдана отырып, кішігірім инсценировка дайындайды. («Айдостың бір күні»)

Айдос бүгін ерте тұрды. Таңертеңгі жаттығуын жасап, жуынды. Таңғы асын ішті де, сөмкесін алды. Інісін балабақшаға апарып, өзі мектепке кетті. Мектепте ол сабақ оқыды. Сағат екі жарымда үйге келді де, түскі асын ішті. Кітап оқыды, теледидар қарады. Сонан соң үйдің ішін тазалай бастады. Ертеңгі сабағына дайындалып, анасына кешкі асты дайындауға көмектесті. Анасы оған риза болып, бетінен сүйді. Бүгінгі күніне көңілі толған Айдос, жақсы көңіл - күйде ұйықтауға жатты.
Әр тапсырма сайын топ мүшелері әр топты бағалап отырады (бағалау түрлері: күн, ай, бұлт; геометриялық фигуралар; бағдаршам)

Сергіту сәті:
Грамматикалық тапсырма:
Алдыңғы берілген мәтін бойынша әр топқа 1 - 1 тапсырма беріледі:
- 1 - топ: «оқитын» есімшесін септейді
- 2 - топ: «барған» сөзін тәуелдейді (жекеше, көпше түрде)
- 3 - топ «келер» сөзін жіктейді (жекеше, көпше түрде)

Бекіту:
«Бес жолды өлең» стратегиясы бойынша жаңа сабақты бекіту
Қорытынды:
«Бес саусақ» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау (слайд)

Үйге тапсырмасы: «Уақыт – алтыннан да қымбат» эссе жазып келу
Бағалау.

Менің күн тәртібім. Есімше. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 125
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 125
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика