Білімділер поралы

Әуесқойлық

Деңгейі: _____ базалық
Сабақтың түрі: аралас
Cабақтың лексикалық тақырыбы: Әуесқойлық
Сабақтың мақсаты:
1. Тыңдалым, оқылым, жазылым, сөйлесім жаттығулары арқылы тіл үйренушілердің сөздік қоры мен тіл байлығын арттыру;
2. Жаңа сөздерді меңгерту арқылы ой - пікірін толық жеткізуге дағдыландыру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
3. Тілді үйренуге қызығушылықтарын, мемлекеттік тілге деген құрметін арттыру.
Көрнекі құралдары: слайдтар, сандар, парақшалар, жұмыс дәптері, кәдесый, кувейткалар.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер, жұмыс түрлері: түсіндіру, ой қозғау, сұрақ - жауап, суретпен жұмыс, ойындар, оқылым, тыңдалым, жазылым, сөйлесім.

Cабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқытушының кіріспе сөзі.
Қайырлы күн құрметті конференцияға қатысушылар!
Менің сабағым базалық деңгейге арналған.
Сабақтың тақырыбы «Әуесқойлық» деп аталады.
І. Психологиялық жағдаят. Танысу.
- Ең бірінші өзімді таныстырғым келіп тұр.
- Менің атым Анар Қалымжанқызы.
- Ал, енді сіздермен танысайық, алдарыңызда мынадай кувейткалар тұр. Осы кувейткаларға өздеріңіздің аттарыңызды жазыңыз және аттарыңыздың басталатын әрпіне бір сын есім жазыңыз. Ол сын есім сөздердің бір жақсы қасиеттеріңізді білдіретін сөз болсын. Мысалы: Мен ақкөңіл Анармын.
- Тамаша, барлықтарыңызбен таныс болдық. Сабағымызды әр қарай жалғастырайық.

ІІ. Жаңа сөздермен танысу
- Сіздерге «Артығын тап» ойынын ұсынғым келеді. Жұмыс дәптерлеріңізді ашыңыздар. Тапсырма бойынша төрт сөз берілген, соның ішіндегі артығының астын сызыңыздар.

«Артығын тап» ойыны
1. Бор, тақта, компьютер, жапсырма
2. Терезе, әуестік, үстел, есік
3. Жинастыру, қайшы, қағаз, желім
4. Орман, тоғай, дала, топтама
5. Мектеп, ғимарат, төсбелгі, мекеме.
6. Кітап, дәптер, жинақ, өшіргіш.
7. Сәнқой, көңілшек, еріншек, әуесқой.
8. Мақтан ету, сұрақ қою, жауап беру, жазу.

Қанекей, қайсы артық? Бірінші артық сөз қандай? Келесі.... Ал, енді осы сөздерді қалай түсінеміз? (Жапсырма - наклейка, келесі, әуестік – увлечение, хобби; жинастыру – собирать; топтама – коллекция; төсбелгі - значок, жинақ - коллекция, әуесқой – увлеченный, мақтан ету - гордиться)

Өте жақсы, бәрің, дұрыс айттыңыздар. Бұл сөздер бүгінгі біздің сабағымыздың жаңа сөздері.
Осы сөздерді бекіту мақсатында. Келесі тапсырманы орындаймыз.

Берілген сөйлемдерді қажетті сөздермен толықтырыңыздар.
1. Азамат «Өсімдік әлемі» тақырыбы бойынша маркаларды... жүр. (жинастырып)
2. Ол біраз уақыт... жинаумен.... (жапсырма, әуестенді)
3. Сәуленің... қанша... бар? (топтамасында, төсбелгі )
4. Айгүл өз топтамасын.... (мақтан етеді)
5. Бүгін сабақта «Менің...» тақырыбына шығарма жаздық. (әуесқойлығым)
6. Күләштің... жүзден астам төсбелгі бар. (жинағында)

ІІІ. Оқылым.
Әуесқойлық – «увлечение, хобби» деп те айтамыз. Бұл сөз 18 ғасырда неміс тілінде «ағаш ойыншық» деген мағынаны білдірген. Белгілі композитор Вольфганг Моцарт 3 жасынан музыкамен әуестенген, 4 жасында пьесалар жазып, музыкалық концерттер қойған. Швеция королі ГуставV кесте тігумен әуестенген. Арнольд Шварценеггер Hammer машинасының ойыншықтарын жинаған. Дания ханшайымы Маргарет сурет салуды жақсы көрген. Орыс патшасы Петр І күміс ақша жинаумен әуестенген.

а) Мәтінді тізбектеп оқу
ә) «Суреттер сөйлейді» тапсырмасы. Сіздер берілген суреттерді мәтін бойынша тиісті сөйлемдермен сәйкестендіресіздер.

ІV. Грамматикалық тақырып: Шығыс септігінің жалғаулары мен астам демеулігі
Сан есімге шығыс септігінің - нан - нен; - дан - ден;- тан - тен жалғаулары жалғанып бұл сөзге астам демеулігі қосылу арқылы мөлшерінен артық деген мағынаны білдіреді.
Мысалы: Жинақта он+нан астам жапсырма бар.

V. Жазылым
Тапсырма: Берілген сандарды шығыс септігінің жалғауы мен астам демеулігін қосу арқылы сөзбен жазыңыз.
1. КАЗТЕСТ жүйесі бойынша тест тапсыруға 100 мемлекеттік қызметкер қатысты. 2. Сәбира дүкеннен 50 төсбелгі сатып алды. 3. Топтамаға 220 жапсырма жиналды. 4. Гүлнәр өз топтамасындағы қызыл қызғалдақ гүлінің 90 түрі бар екенін мақтан етеді. 5. Жинаққа 60 түрлі - түсті асыл тасты бұйымдардың көшірмесі жасалды.
1. 100 –
2. 50 –
3. 220 –
4. 90 –
5. 60 –
Сергіту сәті: “Қате шыққан факс ”ойыны
Шарты: 3 - 4 адамнан тұратын 3 команда ортаға шығады. Әр команданың соңында тұрған адам жазылған дайын парақшадағы сөзді таңдайды. Сол адам алдыңғы тұрған адамның арқасына сөзді суреттейді (суретін салады) екінші адам өз алдындағы адамның арқасына түсінгені бойынша суретін салады, ал соңғы тыңдаушы не салынғанын айтуға тиіс. (Үй, гүл)

VІ. Тыңдалым. Бейнефильм
«Сіріңкеден макет жасайтын боксшы»

- Тыңдалым бойынша викторина сұрақ - жауап.
- Қолымда 5 кәдесый бар. Бұл заттарда Бурабай өңірінің суреттері бейнеленген.
- Осы заттарды кім алғысы келеді? Затты өздеріңізге алу үшін, сіздер тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап берулеріңіз керек.

1) Спортшы Бограт Григорян спорттың қай түрімен айналысады? (бокс)
2) Спортшы немен әуестенеді?(сіріңкеден макет жасаумен)
3) Шіркеу жасауға қанша уақыт кетті? (1 жыл)
4) Қазір шебердің қанша туындысы бар. (20 жуық)
5) Мәтін ішінде тақырыпқа сай қандай сөз кездеседі? (хобби)
6) Макеттің биіктігі неше сантиметр? (1 метр 40 см)

VIІ. Сабақты қорытындылау. Сөйлесім. Берілген сұраққа жауап алу арқылы сөйлесімді жүзеге асыру
Сіздер бос уақыттарыңызда немен айналысасыздар, немен әуестенесіздер?
Тыңдаушылар өздері немен әуестенетіні туралы әңгімелейді.
Үйге тапсырма: жаңа сөздерді жаттау, олармен сөйлемдер құру.

Ақмола облысы, Бурабай ауданы,
Тілдерді оқыту орталығының
Маширова Анар Қалымжанқызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 280
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 278
Роботтар: 3
Тбота Балжеке
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика