Білімділер поралы

Сан есімдерге жаттығу жұмысы

Сабақтың атауы: Сан есімдерге жаттығу жұмысы
Мақсаты: Оқушылардың сөз таптары туралы түсініктерін тереңдете отырып, сын есім туралы түсінік қалыптастыру. Сын есімнің заттың сипатын, түсін, түрін білдіретіні туралы мағлұмат беру. Сын есімді сөйлем ішінен таба білуге, ажырата білуге дағдыландыру, зат есіммен байланысын анықтауға үйрету. Сөздік қорларын молайту, сауатты жазуға қалыптастыру. Шығармашылық, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Табысты критерийлер: Оқушылар сыни тұрғыдан ойлану. Тақырып бойынша білім алу. алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өз бетінше жұмыс жасау.
Сілтеме: Г. И. Уайсова, Р. С. Әміров, Ә. Е. Жұмабаева
Баспасы: Алматы «Атамұра», 2013ж, 4 - басылымы, өңделген
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сөздік жұмыс, топпен жұмыс
Күтілетін нәтижелер: Оқушылардың сабақ барысында логикалық ойлау қабілетін, сөздік қорын, шығармашылық қабілетін дамыта отырып, ұлттық тәрбие, патриоттық сезім қалыптастырады.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық.
“Мен елімді сүйемін” тренинг
1. Егер сіздің досыңыз болса, өз басыңды сипа.
2. Мысығыңыз болса, көршіңіздің басын сипаңыз.
3. Итіңіз болса, көршіңізді құшақтаңыз.
4. Мектебіңізді жақсы көрсеңіз аяқтарыңызды топырлатыңыз.
5. Отанды жақсы көрсеңіз, қолдарыңызды жоғары созыңыз.

Топқа бөліну
- Балалар, қазір суреттер арқылы 3 топқа бөліне қояйық.

Білу
Үй тапсырмасын тексеру:
- Балалар енді қолымыздағы таңдаған суреттеріңіз туралы не айтасыздар.

Түсіну
Күннің жадын, тақырыпты жазу.
Көркем жазу.
Заттың санын, ретін білдіретін сөздерді сан есім дейміз. Сан есімдерге Қанша? Неше? Нешінші? деген сұрақтар қойылады.
Сан есім
Құрамына қарай → Д ара және күрделі
Мағынасына қарай
1. Есептік
2. Реттік
3. Болжалдық
4. Топтау
5. Жинақтық
6. Бөлшектік
Бейнежазба көрсету

imektep ресурсының «Сан есім» туралы фильмін көру:

Талдау

Дәптермен жұмыс:
467 - жаттығу. Жұмбақ есепті оқып, шешуін тап. Сан есімдердің астын сыз, Олардың қай сөзбен байланысын анықта
Он бір түйе, бес жылқы,
Екі сиыр, бес ешкі.
Екі қоян, үш түлкі
Таба алмасаң, бол күлкі
468 - жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз
Қырық құлып,
Қырық құрық.
Құлып та - қырық,
Құрық та - қырық
Құрық дегеннің не екен білесің бе?
Топтық жұмыс
Сөздер банкісі

1 топ. Есептік
2 топ. Реттік
3 топ. Жинақтық
Қима қағаздағы сан есімдерді ажыратып, сөздер банкісіне жапсыру.

Атырау қаласы,
№36 мектеп - гимназиясы,
бастауыш сынып мұғалімі
Еділбаева Назым Еділбайқызы

Сан есімдерге жаттығу жұмысы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 334
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 332
Роботтар: 2
Алтошка Balzhank
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика