Білімділер поралы

Себеп - салдар құрмалас (жаттығу орындау)

Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Себеп - салдар құрмалас (жаттығу орындау)
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: себеп - салдар салаластың құрмаласу жүйесін, тыныс белгілерін, жасалу жолдарын теория - практикалық тұрғыда игерту;
2) Дамытушылық: ойларын жүйелі айту дағдысын жетілдіре отырып, тілдік талдауларыды жетік, дағдылы түрде талдау машықтарын тереңдету.
3) Тәрбиелік: оқушыларды алдымен, отбасын құрметтеуге, сүюге насихаттай отырып, үлкен Отанға деген міндетті, борышты ұғынуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: салыстыру
Сабақтың көрнекілігі: слайд, кеспе қағаздар.

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу;
Түгелдеу;
Оқушы назарын аудару.

ІІ Үй жұмысы
Слайд және қима қағаз бойынша сұрақ.
1. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?
2. Құрмалас сөйлем және жай сөйлем айырмашылығы қандай?
3. Салалас құрмалас дегеніміз не?
4. Салалас құрмаласты жасауға қандай шылау қатысады?
5. Салаластың мағыналық түрлері нешеу?
6. Ыңғайлас салалас қалай жасалады?
7. Ыңғайлас салаластың жалғаулықтары
8. Себеп - салдар салалас деген не?
9. Себеп мәнді салалас деген не?
10. Салдар мәнді салалас деген не?
11. Себеп - салдар салалас жалғаулық шылаусыз байланысқанда қандай тыныс белгісі қойылады?
12. Себеп - салдар салаластың жалғаулық шылауларын айт

Жаңа сабақ
Слайд бойынша жұмыс.
«Сөйлемді жалғастыр»
Шарты: Бірінші жай сөйлем беріледі, оқушы сөйлемді аяқтап, себеп салдар салалас сөйлем құрайды, ауызша талдайды.
1. Адамзат өз отбасын қорғаштауға міндетті, өйткені... (отбасының жауапкершілігін сезіну керек);
2. Өз туған тіліңді білу – парыз, себебі... (ол атаң мен анаңның қасиетті мұрасы.)
3. Үлкен адамдар туған жердің тарихы мен әдебиетін жетік біледі, сол себепті...(оларды көп тыңда)
4. Ата - анаңды құрметте, себебі... (олар сенің тіреуішің)
5. Білім берген ұстаздарыңды әрқашан есіңде ұста, өйткені... (сенің аяққа тұруың үшін олар да еңбек етті)

Оқулықпен жұмыс
103 - жаттығу. Берілген жай сөйлемдерден себеп - салдар салалас құраңдар. Оларды әуелі, жалғаулық шылаусыз, сосын жалғаулық шылаулармен байланыстырыңдар.

104 - жаттығу. Бірінші мен екінші топтағы сөйлемдерді құрмаластырыңдар. Себеп мәнді не салдар мәнді екенін ажыратыңдар.
Семантикалық карта.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 255
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 252
Роботтар: 3
Тбота Zhansil Утегенова
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика