Білімділер поралы

Қазақ тілі пәнінен карточкалар жинағы

Карточка № 1
1. Ауызекі тіл дегеніміз не?
2. Мазмұндама дегеніміз не?
3. Мәтін дегеніміз не?
4. Мәтін қалай құралады?
Бірін бірі көріп және сетіп тұрған адамдардың өзара қарым қатынасы, әңгімелесуі.
Белгілі бір мәтіннің мазмұнын жазбаша түрде баяндап беру.
Жазбаша немесе ауызша ойды жеткізу.
Мәтін бірнеше сөйлемдерден құралады. Мәтін сөйлемдері бір бірімен мағына жағынан байланысып тұрады.

Карточка № 2
1. Тақырып деген не?
2. Жазбаша тіл дегеніміз не?
3. Әңгімелеу мәтіні дегені не?
4. Сипаттау мәтіні дегеніміз не? Мәтін атауын тақырып деп атайды. Тақырып мәтінде не туралы айтылғанын көрсетеді.
Адамдардың хабарды жазып беруі жазбаша тіл дейміз.
Оқиғаны ретімен баяндайтын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады.
Зат немесе құбылысты суреттеп, сипаттайтын мәтін сипаттау мәтіні деп аталады.

Карточка № 3
1. Пайымдау мәтіні дегеніміз не?
2. Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
3. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
4. Лепті сөйлем дегеніміз не?
Оқиға, құбылыстардың себебін дәлелдейтін мәтінің атайды.
Бірдеңе жайында хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді атайды. Соңында нүкте қойылады.
Жауап алу мақсатында айтылған сөйлемді атайды. Соңында сұрақ белгісі қойылады.
Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді айтады.

Карточка № 4
1. Сөйлемдердің байланысын қалай табады?
2. Мәндес сөздер деген не?
3. Түбір деген не?
4. Қосымша деген не?
Сөйлемдегі сөздер бір бірімен байланысып тұрады. Олардың байланысын сұрақ қою арқылы табылады.
Тілімізде бір бірімен мәндес, мағыналас сөздер болады. Олар бірінің орнына бірі қолданыла береді.
Сөздің одан әрі бөлінбейтін мағынасы бар бөлігін түбір деп айтады.
Түбірге қосылған бөлшекті қосымша дейміз.

Қазақ тілі пәнінен карточкалар жинағы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 376
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 374
Роботтар: 3
Дамира Aluaaaa
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика