Білімділер поралы

Сәкен Сейфуллин «Далада»өлеңі

Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин. «Далада»өлеңі
6 сынып
Сабақтың мақсаты:
• Білімділігі: Қазақтың көрнекті ақыны Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін тереңдету. «Далада» өлеңімен таныстыра отырып, өлеңдегі негізгі идея - оқу - білімге шақыру, болашақ жастарға деген сенім мәселесін көтеру.
• Дамытушылығы: Өлеңді мазмұнына сай мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Оқушылардың алған білімдерін ары қарай дамытып, өз ойларын толық қорытып жеткізе білуге ұмтылдыру. Сауатты жазуларын қадағалау.
• Тәрбиелігі: Оқушыларға өлеңді оқыта отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Сабақ түрі: Дамыта оқыту
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақ көрнекілігі: Сюжетті суреттер, сызбалар, интерактивті тақта арқылы жүргізу.
Сабақ әдістері: Қызығушылықты ояту, ой шақыру, жіңішке және жуан сұрақтар, категориялық топтастыру, автор орындығы, тренинг.

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасып, сыныптың үй тапсырмасына дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасы:
5. Жіңішке, жуан сұрақтар стратегиясы бойынша жұмыс.
Жіңішке
1) Жазғы даланы автор кімге теңеген?
2) Жазда дала қандай түсе енеді?
3) Жазда даланың иісі қандай болады?

Жуан
1) Анаға теңейтін себебі не?
2) Ол неліктен?
3) Автор үшінші шумақта жазғы даланы неге теңейді?

6. Бір сәт «Жазғы дала» кейпіне енейік. Бұл ойынның шарты: Жазғы табиғатты бейнелейтін жан - жануар, көк майса шөп, күн қызуы, шыбынсыз жаз, ән салған көкек т. б. бейнесін сомдап сөйлеу.

7. Енді осы ойымызды жинақтау үшін категориялық топтастыру арқылы ой түйіндейік.
- Сонымен бұл қай кезде болады?
- Бұл көк орай шалғын бөктерде жаздыгүні шілде туғанда болады.

III. Бағалау – рефлекциялық кезең
1) Сәкен Сейфуллин ақынымыздың кішкентай ізбасарларын «Автор орындығына» шақырайын. Кімдер өз ойын толғаныстарын білдірер екен?
Өлең шығарған, ұйқас даярлаған оқушылар шығып өз шығармаларын оқиды.
2) Өзін - өзі бағалау парағы жүріп отырады.

IV. Үйге тапсырма
Өлеңді жатқа айтуға дағдылану.
Өзін - өзі бағалау парағы

Сәкен Сейфуллин «Далада»өлеңі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 139
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 139
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика