Білімділер поралы

Мұхтар Әуезов «Әжемнің әңгімесі»

Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Әуезов «Әжемнің әңгімесі»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Шыңғыстау етегінде дүниеге келген қасиетті тұлға Мұхтар Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы туралы оқушыларға мәлімет беру.
Дамытушылық: Қазақ халқының мәдени ерекшелігін әлемге «Абай жолы» романы арқылы танытқан жазушы шығармасымен таныса отырып, оқушылардың дүниетанымын, ойлау қабілеттерін, тіл байлықтарын дамыту.
Тәрбиелік: Қазақ халқының салт - дәстүрін, мәдениетін, тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді игеру сабағы
Сабақтың әдіс - тәсілдері: баяндау, сұрақ - жауап, топпен жұмыс, «Бес саусақ» әдісі.
Сабақтың көрнекіліктері: жазушы портреті, шығармалары, слайд, қосымша материалдар.
Пәнаралық байланыс. Орыс әдебиеті, тарих.
Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, ойларын жинақтап, назарларын сабаққа аудару.
ІІ Үй тапсырмасын пысықтау
Қосымша сұрақтар қоя отырып, үй тапсырмасын сұрау, пысықтау.
Сұрақ - жауап:
1. Шоқан Уәлиханов туралы не білдіңдер?
2. Шоқан Мысықпен қай жерде кездесті?
3. Мысық Шоқанның келгеніне неге қуанды?
4. Мысықтың негізгі ермегі не?
5. Мысық жасаған мүсіндерді Шоқан қалай бағалады?
6. Шоқан қандай бала?
7. Шоқан Мысыққа өзінің қандай киімдерін берді?
8. Мысық ненің мүсіндерін жасады?
9. Сапарғали Бегалин кім?

ІІІ Жаңа сабақ
1. Мұғалімнің кіріспе сөзі (Сабақтың мақсатымен таныстыру, жазушы М. Әуезов туралы қысқаша мәлімет)
1. 1897 жылы Семей облысы, Абай ауданы, Шыңғыс тауында дүниеге келген.
2. 1908 - 1913 жылдары Семейдегі орыс гимназиясында оқыды.
3. 1923 жылы Ленинград университетінің филология факультетіне түседі.
4. 1945 жылы Қазақ ҚСР Ғылым академиясының тұңғыш толық мүшелерінің бірі.
5. Лениндік сыйлыққа ие болды.
6. Жазушының шығармалары әлемнің 27 тіліне аударылды.
7. 1961 жылы қайтыс болған.
2. Сөздікпен жұмыс. Тақырып бойынша сөздік жұмысын жүргізу.
А) берілген сөздерді оқу, түсіну, жаттау.
Ә) сол сөздерді дәптерге жатқа жазу.
Б) сол сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыру.
В) осы сөздердің синонимін, антонимін, омонимін табу.

3. Мәтінмен жұмыс.
А) Оқулықта берілген мәтінді оқу, түсіну.
Ә) Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
4. Сын - тұрғыдан ойлау. Дұрыс – Бұрыс
1. М. Әуезовтің тұңғыш шығармасы «Абай жолы» роман - эпопеясы.
2. Жазушының шығармалары басқа тілдерге аударылған жоқ.
3. Қазақтың мемлекеттік академиялық театрына М. Әуезовтің есімі берілді ме?
4. Абайды әжесі Зере мен анасы Ұлжан тәрбиелеген жоқ.
5. «Абай жолы» роман - эпопеясы неше кітаптан тұрады?
Сабақты бекіту. Оқушыларды түрлі - түсті стикерлер арқылы үш топқа бөліп, «Бес саусақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылау.
1 - топ. Тақырып бойынша Ұлжанның бейнесін ашу.
2 - топ. Мәтіндегі жалқы есімдерді табу.
3 - топ. Шығармадағы Абай бейнесі.

Үйге тапсырма. Үзіндіні оқу, мазмұндау, жаңа сөздермен жұмыс.
Бағалау.
Рефлексия кезеңі.
1. Сабақта не ұтымды болды?
2. Сабақта қандай қиындықтар кездесті?
3. Сабақ бойынша қандай тілектерің бар?

Мұхтар Әуезов «Әжемнің әңгімесі». жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 317
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 314
Роботтар: 3
zhazoka Көзайым s82dauren
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика