Білімділер поралы

Себеп бағыныңқылы сабақтас

Қазақ тілі 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Себеп бағыныңқылы сабақтас.
Сабақтың мақсаты: Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолы мен ерекшелігінен алған білімдерін сабақ барысында берілген тапсырмаларды орындау арқылы көрсете білу. Өтілген материалдарды қайталай отырып, оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, бекіту, алған білімдерін еске түсіру.
Сабақтың дамытушылық мақсаты: Ынта қойып тыңдау, жазу, талдау машықтарын қалыптастыру, сөздік қорын, сөз байлығын дамыту, талдау және салыстыра білу дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: ана тілін қадірлеуге тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін ояту.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: интерактивті оқыту әдісі, сұрақ – жауап, венн диаграмма, топтастыру, сәйкестіру, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта, слайд, үлестірмелі парақшалар.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезі. Амандасу, түгендеу, сабаққа назарын аудару.
Үй жұмысын тексеру.

Жаңа сабақ: сабақтың мақсатын айту, тақырыпты ашу.
1. ВЕНН ДИАГРАММА әдісімен өткен тақырыптарды салыстыра отырып, ерекшелігі мен ортақ қасиеттерін ұғыну.
Мезгіл сабақтас ортақ қасиет себеп сабақтас

2. Берілген сызба бойынша сөйлем құрастырып, сөйлем түрлерін анықтаңдар.
1. (+ғандықтан), [...]
2. (+ғаны үшін), [...]
3. (+ған соң), [...]

3. Берілген сөйлемдерді толықтырып, сипаттама беріңдер, сөйлем мүшесіне талдау жасаңдар.

1. Бұрын көрмегендіктен,....
2. Күз келсе де,...
3. Ұлжан сөйлеген сәтте,...
4. Күн жылы болған соң,...

Бекіту: Үлестірмелі парақшамен жұмыс.
1 - Парақша
Берілген сөздерді құрамына талдаңдар.

Ішіндегілер, ертеңіне, әңгімесін, түйіліп.
Іш - көмекші есім сөз, - нде - жатыс септік жалғауы, - гі - сын есім тудырушы жұрнақ, - лер - көптік жалғау.
Ертең - мезгіл үстеу,- і - тәуелдік жалғау үшінші жағы жекеше түрі,- не - барыс септік жалғауы.
Әңгіме - зат есім, - сі - тәуелдік жалғау үшінші жағы жекеше түрі, - н - барыс септік жалғауы.
Түй - етістік, - іл - ырықсыз етіс жұрнағы, - іп - көсемше жұрнағы.

2 - парақша
Берілген сөйлемдерге сипаттама беріп, байланысу тәсілін анықтаңдар.

Олар бұл мәселеге біраз ойланды. ( жақты, жайылма, толымды)
1. Олар ойланды қиысу
2. бұл мәселеге қабысу
3. мәселеге ойланды меңгеру
4. біраз ойланды жанасу
Қалың қардың үстінде іздер жатыр.(жақты, жайылма, толымды)
1. Іздер жатыр қиысу
2. қалың қардың қабысу
3. қардың үстінде жанасу

Себеп бағыныңқылы сабақтас. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 143
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 143
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика