Білімділер поралы

Бейімбет Майлин «Айт күндері»

7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бейімбет Майлин «Айт күндері»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қазақ халқының ұлы ақыны Б. Майлиннің өмірі мен шығармашылық жолы туралы оқушыларға қысқаша түсінік беру.
Дамытушылық: Жылдамдық оқу дағдысын, оқушылардың тілін, ойлау қабілетін дамыту, сөз байлықтарын толықтыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды қазақ халқының салт – дәстүрлерімен таныстырып, құрметтей білуге тәрбиелеу. Әңгімеге сүйене отырып, айт мерекесі жайында түсініктерін молайту.
Көрнекіліктер: ақын портреті, шығармалары, үлестірмелі кеспе қағаздар, тірек сызба
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: талдау, сұрақ - жауап.

I Ұйымдастыру кезеңі.
- Сәлеметсіздер ме!
- Бүгін сыныпта кім кезекші?
- Қаңтардың қай күні?

II Үй тапсырмасын тексеру. Сұрақ - жауап әдісі.
- Мағжан Жұмабаев қайда, нешінші жылы туған?
- М. Жұмабаев қайда оқыған?
- М. Жұмабаевтың қандай шығармалары бар?

III Жаңа тақырып. Кіріспе.
1. Қызығушылықты ояту.
- Б. Майлин кім болған?
- Б. Майлиннің қандай шығармалары бар?
- Қайда дүниеге келген?
2. Топтастыру.
«ББҮ» кестесі. Сабақ басында тек бірінші екі бағанын ғана толтырады.

Оқушылар тапсырманы өз жұмыс дәптерлерінде орындайды.
Жазушының өмірі мен шығармашылығымен танысқаннан кейін, «Айт күндері» әңгімесін оқуға көшеді. Әңгіме бойынша бірнеше сұрақтар құрастырып, бір – бірлеріне қою арқылы әңгімені талдайды.
Мұғалімнің қосымша сұрақтары
- Айт күні адамдар бір – бірін қалай құттықтайды?
- Бәкен деген кім?
- Бәкеннің келіншегі не үшін мұңайды?

IV Бекіту «Айт» сөзіне сөзжасамдық ұя құрастыру
Оқушылар сөзжасамдық ұяны тақтаға бір - бірлеп шығып толтырады.
4. Пікір күнделігі
Оқушылар үлестірмелі кеспе қағаздарына шығармадан үзіндіні жазады. Сол үзінді бойынша өз пікірлерін жазып, дауыстап оқып, өз ойларын ортаға салады.

Бейімбет Майлин «Айт күндері». жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 25
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 25
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика