Білімділер поралы

Жазғы демалыс

Сабақтың тақырыбы: Жазғы демалыс
Жалпы мақсаты: Жаңа сөздерді меңгеру, олармен сөз тіркестері мен сөйлемдер құрап үйрету; Өзара бағалау жүргізу арқылы тақырыпқа деген қызығушылықтарын арттыру; Оқушыларды коммуникативтік қарым - қатынасқа түсуге жетелеу және байланыстыра сөйлеу дағдысын қалыптастыру; Жеке, жұппен және топпен жұмыс жасай білуге баулу; Жазғы демалыс туралы әңгіме ету;
Оқу нәтижелері: Сабақ соңында оқушылар:
Оқушылар сабақ соңында жазда қалай демалғаны туралы әңгіме құра алады.
Көрнекіліктер: Оқулық, интербелсенді тақта, кеспеқағаздар, маркер және т. б.
Сілтеме: Оқулық, интернет желісі, you tube – cайты.

Кіріспе:
1. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу.
Оқушылармен амандасып, түгендеу. Кезекшімен сұхбат жүргізу.
2. Психологиялық ахуал туғызу
2. «Шаттық шеңбері»
Оқушыларды шеңберге тұрғызып «Тілек айту» тренингін жүргізу.
3. Топқа бөлу
3. «Суреттер»
Көбелек суреттерін пайдаланып оқушыларды 3 топқа бөлемін.
Тұсаукесер
1. Қызығушылықты ояту
1.«Сын тұрғысынан ойлау» арқылы жұмыс жүргізеді. Тақтадан ай аттары көрсетіледі.

2. Сабақтың тақырыбын ашу
- Жаз айларында не болады? –
- Біз жазда не істейміз?
- олай болса, бүгінгі сабағымыз жазғы демалыс туралы болмақ.
Бағалау парағымен таныстырамын.
Формативті бағалауды көбелектер арқылы жүргіземін.

Негізгі бөлім 1. Сөздікпен жұмыс.
қайық – лодка
серуендеу – гулять
орман - лес
аулау – ловить
шомылу - купаться
2. «Сәйкесін тап» қима қағаздар таратып, топтарда оқушылар сөздің аудармасын суретпен бейнелейді. Формативті бағалау көбелектер арқылы жүргізіледі.
3. Топпен жұмыс.
Қима қағаздарда жазылған диалогтарды таратамын.
Формативті бағалау жүргіземін.

Әзірлеген: Қосыбаева Меруерт Жұматайқызы

Жазғы демалыс. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 57
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 57
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика