Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі

11 қазан 2018, Бейсенбі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жастықтың оты қайдасың?
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі
Оқу мақсаты: 7. Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау
7. А5. Диалогқа қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші - тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
• Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
• диалог құрастыра алады,
• сұраққа жауап бере алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады, тақырыбы мен идеясын ажырата алады.
Бағалау критерийлері Білім алушы:
- Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.
- Сөйлеуші - тыңдаушы позицияларын еркін ауыстырады, диалогқа түсе алады
- Мәтіннің негізгі идеясын ашады..
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады:
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: арыстандай, жолбарыстай, қырандай
Сүттей, арыстандай, жолбарыстай, қырандай, жұмсақ мінез, сүттей таза,
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: жастар қайратты, көздерінде от, сөздерінде жалын

• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған сұрақтар:
- Жастар деп кімді айтамыз?
- Еліміздің болашағы кімдер?
- Қазіргі жастар қандай?
- Бұл өлеңде автор кімдерге сенім артады?
- Бүгінгі күннің жастары қандай?

Құндылықтарға баулу: Еңбекқорлық, патриоттық, үлкенді сыйлау, табысты болуға талпыну, мамандық таңдау
Пәнаралық байланыс: тарих, музыка
Тақырып бойынша алдыңғы білім: «Еркін микрофон» әдісін пайдаланып өткен сабаққа шолу жасаймыз. /Наурыз мейрамы/

Басы
Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз» Шеңберге жиналып, бір - біріне жылы лебіз, тілек айтады

Жұлдызшалар арқылы 2 топқа бөлемін.
І - топ «Білімділер»
ІІ - топ «Өнерлілер»
Еркін микрофон әдісін пайдаланып өткен сабаққа шолу жасаймыз. /Наурыз мейрамы/
Наурыз мейрамы туралы не білесіздер?/Оқушылар бір - бір сөйлеммен мәтінді толықтырады.
Кері байланыс: Смайликтер арқылы

Миға шабуыл. Оқушылардың назарын шоғырландыру
мақсатында «Жастар» деген сөзді естігенде естеріңе не түседі?
Графикалық органайзер/Бір құты/ дара диаграммасын қолдану
Жаңа тақырыпқа көшу:
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі
2. Өлеңді 2 рет мұқият тыңдайды.
Арыстандай айбатты,
Жолбарыстай қайратты,
Қырандай күшті қанатты —
Мен жастарға сенемін!
Көздерінде от ойнар,
Сөздерінде жалын бар.
Жаннан қымбат оларға ар,
Мен жастарға сенемін!

Жас қырандар — балапан,
Жайып қанат, ұмтылған.
Көздегені көк аспан,
Мен жастарға сенемін!
Жұмсақ мінез жібектер,
Сүттей таза жүректер,
Қасиетті тілектер —
Мен жастарға сенемін!

Ақмола облысы,
Жақсы ауданы, Подгорное орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Абай Алтынгул Абайқызы
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі. жүктеу
1 421
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу, бір - бірінің жақсы мінез - құлық қасиеттерін тани отырып, сыйластық пен достықты қалыптастыру мақсатында шеңбер бойында тұру ретіне қарай «Оң жағымда...» тренингі өткізіледі.
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі
Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба шартты белгілер арқылы ұсыну.
Жемістер
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Сусыз өмір жоқ
Сусыз өмір жоқ
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты болжайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды, сұраққа түсініп жауап береді.
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Тұрақты тіркестер
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.