Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сөйлеу стилі

21 қазан 2018, Жексенбі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: Сөйлеу стилі
9 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Т6 Орта көлемді пікірталастар, сұхбаттар, дәрістерді тыңдайды, көтерілген мәселенің түйінін түсінеді;
О4. Мəтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау.
Бағалау критерийлері: Жаңа тақырып бойынша түсіндірілген мысалдарды есінде сақтайды, таниды.
Берілген мысалдарды түсіндіреді, қайта жасайды, көрсетеді.
Талдау барысында білімін көрсетеді.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушы орындай алады: Негізгі тірек сөздерді айтады. Сөйлеу стилінің ерекшелігін үйренеді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Бір - біріне сұрақ қоя алады, сұраққа жауап бере алады. Стиль түрлерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Ұсынылған мысалдардағы сөздердің мағынасын және тілдік ерекшелігін табады және жазады.

Басы
1. Сәлемдесу.
2. «смс - хабарлама» дайындап, сыныпты 3 топқа бөлемін.
Смс - хабарлама
9 - сынып оқушылары, бүгін қазақ тілі сабағында 3 топқа бөлініп отырыңыздар. Бөліну реті: туған күндеріңіздегі цифрға байланысты.
3. Үй тапсырмасы «сиқырлы таяқша» әдісі бойынша тексеріледі.
ОЖСБ - ға дайындық – сан есім.
- Сан есім дегеніміз не?
- Құрамына қарай нешеге бөлінеді?
- Тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?
- Мағыналық түрлер нешеу?
- Мысал айта аласың ба?
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Бағалау: (үлгерім кестесіне түсіру)
1. Жаңа сабақ түсіндіру
Дескриптор:
1. Дәрісті тыңдайды.
2. Жаңа ақпаратты дәптерлеріне жазып отырды.

Ортасы
1. Мысалдармен жұмыс. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісімен мысалды оқиды, талдайды.
Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта:
1. Саңырау – құлағының мүкісі бар, соқыр – көзі көрмейтін адам, өсекші – қосып айтатын адам. (сөйлеу стилінің лексикалық ерекшелігі - эвфемизм сөздер)
2. Басың қағыр – басың қалғыр, кеп отыр - келiп отыр, боп па - болып па. (сөйлеу стилінің фонетика - морфологиялық ерекшелігі – дыбыстарды түсіріп айту)
3. – Атың кім? – Кімсің?
– Адаммын. (сөйлеу стилінің синтаксистік ерекшелігі – диалог)
4. Меніңше, бүгін Алматыда жаңбыр жауады.
5. – Балақай, сурет сала білесің бе?
(сөйлеу стилінің фонетика - морфологиялық ерекшелігі – оқшау сөздерді қолдану)
6. Уау, қандай күшті! Оһо, би деп осыны айт.
А - а - а - а, құладым, ұстаңдар!
(сөйлеу стилінің фонетика - морфологиялық ерекшелігі – экспрессивті - эмоционалды сөздерді қолдану).

Мұғалімнің аты-жөні: Акашаева Зияда Мирасовна
Сөйлеу стилі. жүктеу
757
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Әлеуметтік желіні пайдаланамын
Әлеуметтік желіні пайдаланамын
Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдана алады.
Сөйлеу мәдениеті
Сөйлеу мәдениеті
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату
Жемістер
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Сусыз өмір жоқ
Сусыз өмір жоқ
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты болжайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды, сұраққа түсініп жауап береді.
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Тұрақты тіркестер
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.